Igaz, hogy a Z generáció tör fel, mint a talajvíz, de azért a milleniálisok (az 1981-96 között születettek) befolyása óriási volt a divatra a 2010-es években. Erre a korcsoportra jellemző, hogy nem szeretnek várni a legújabb trendekre, mindent azonnal akarnak, ennek érdekében pedig hajlandók polgárpukkasztó és diktáló módba is kapcsolni. Sajnos hamar ráunnak egyes dolgokra, így a márkáknak nehéz volt az elmúlt években (és egyre nehezebb lesz) fenntartani az érdeklődésüket – mindezt amellett, hogy a brandek (fast fashiontől a világmárkákig) egyre inkább igyekeztek/igyekeznek a környezetbarát anyagoknak is hódolni.
1/6
Fotó: Pinterest
Video Horányi Juli, Tóth Vera, Mihályfi Luca: Tényleg nehezebb nőként a zeneiparban?
1. A milleniálisok befolyása
Igaz, hogy a Z generáció tör fel, mint a talajvíz, de azért a milleniálisok (az 1981-96 között születettek) befolyása óriási volt a divatra a 2010-es években. Erre a korcsoportra jellemző, hogy nem szeretnek várni a legújabb trendekre, mindent azonnal akarnak, ennek érdekében pedig hajlandók polgárpukkasztó és diktáló módba is kapcsolni. Sajnos hamar ráunnak egyes dolgokra, így a márkáknak nehéz volt az elmúlt években (és egyre nehezebb lesz) fenntartani az érdeklődésüket – mindezt amellett, hogy a brandek (fast fashiontől a világmárkákig) egyre inkább igyekeztek/igyekeznek a környezetbarát anyagoknak is hódolni.