A klímaváltozás és bolygónk védelme az egyik fő téma manapság. A divat az az iparág, aminek még jócskán kell fejlődnie a fenntarthatóság terén, azonban legalább már elindult egy úton, amiről ha nem tér le, akkor nagy dolgokat vihet véghez a változást illetően. Ahogy fentebb már említettük, a fast fashion márkák mellett a nagy világbrandek is igyekeztek és igyekeznek alkalmazkodni a kialakult helyzethez, ám nincs könnyű dolguk. Lépést kell tartaniuk a milleniálisok igényeivel és a feltörekvő Z generáció befolyásával is – utóbbit kihasználva összehangoltan próbálják egyre környezetbarátabbá tenni kínálatukat.
6/6
Fotó: Pinterest
Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el
6. Környezettudatosság
A klímaváltozás és bolygónk védelme az egyik fő téma manapság. A divat az az iparág, aminek még jócskán kell fejlődnie a fenntarthatóság terén, azonban legalább már elindult egy úton, amiről ha nem tér le, akkor nagy dolgokat vihet véghez a változást illetően. Ahogy fentebb már említettük, a fast fashion márkák mellett a nagy világbrandek is igyekeztek és igyekeznek alkalmazkodni a kialakult helyzethez, ám nincs könnyű dolguk. Lépést kell tartaniuk a milleniálisok igényeivel és a feltörekvő Z generáció befolyásával is – utóbbit kihasználva összehangoltan próbálják egyre környezetbarátabbá tenni kínálatukat.