Tippek a tavaszi fáradtság ellen - Ezekkel a módszerekkel hamar legyőzheted

3. Próbáljunk ki kímélő, de annál hatékonyabb sportokat!

A hazai wellness-paradicsomok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az egészségre, melynek szerves része a mozgás. „Előszeretettel ajánlom az aquafitnesst és a vízi gimnasztikát. A víznek körülbelül nyolcszázszor nagyobb a sűrűsége a levegőnél, így a vízben végzett speciális mozgások sokkal hatékonyabbak, azonban sokkal kíméletesebbek is. A test ilyenkor szinte súlytalan, így a támasztó izomrendszer a víz hatására teljesen elernyedhet, kímélve és regenerálva az ízületeket” – magyarázza Torhosi Tünde.

4. Használjuk ki a víz adottságait!

A gyógyfürdőzésnek számos jótékony hatása van. A meleg víz lazítja az izmokat, csökkenti a kopásos elváltozás okozta fájdalmakat, segítségével az ízületek mozgása könnyebbé válik. Gyorsul a vérkeringés, javul a szervek vérellátása, fokozódik a vesék kiválasztó működése, ami segít a méregtelenítésben. A fizikai hatáson túl a gyógyvíz összetételében rejlik sajátos gyógyereje, mely bonyolult kémiai és biológiai mechanizmuson keresztül aktivizálja a szervezet regeneráló képességét. Így a gyógyfürdőzés segít a megelőzésben, a fájdalmas tünetek enyhítésében, a test funkcióinak javításában, a gyógyulásban, és segíti a lelki feltöltődést, a pszichés egyensúly fenntartását is.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!
Ezt is ajánljuk: Csodákat művel! Így hat a C-vitamin a bőrünkre

Fotók: news.lpgsystems.fr, holidaytesters.wordpress.com ; Forrás: Spirit Hotel Thermal Spa

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!