Egészség

Hajdina, a létező legegészségesebb köret - Ezek a jótékony hatásai

Krumpli és tészta helyett inkább ezt fogyaszd.

A hajdina jótékony hatásai

A hajdina Ázsia középső, mérsékelt égövi részén honos növény; innen az 5. században került el Japánba és Kínába, Közép-Európába pedig a középkorban a hódító mongol és török néptörzsek közvetítésével jutott el. Bár botanikailag a keserűfűfélék családjába tartozik, a hétköznapi életben mégis a gabonafélékhez sorolják, mert lisztes magját a búzához hasonlóan fogyasztják. Az egészséges táplálkozásban egyre nagyobb szerepe van kivételes gyógyhatásai miatt. Galériánkból kiderül, miért olyan jótékony a fogyasztása!

A hajdina remek vitaminforrás, a B-vitamincsoport minden tagját tartalmazza. Jelentős a B1-, B2- és az E-vitamin tartalma.
A hajdina remek vitaminforrás, a B-vitamincsoport minden tagját tartalmazza. Jelentős a B1-, B2- és az E-vitamin tartalma.
Kattints a további képekért!

Érdemes megszeretni ezt a furcsa ízű növényt.

Leadfotó; Fotók: 123rf.com

Oldalak

Egészség