Bed&Love

Egy kutatás kiderítette a hosszú élet titkát - Jót tesz a veszekedés vagy sem?

Nincsen olyan szerelmespár, akik nem vitatkoznának. Sőt, úgy tartják, hogy egy jó kapcsolatban szükségesek a viták. Most azonban úgy néz ki, hogy a vitatkozások az életünknek nem tesznek olyan jót, mint a kapcsolatunknak. Egy kutatás ugyanis kimutatta, hogy azok a párok, akik nem vitatkoznak, tovább élnek, mint veszekedős társaik.

A kutatás

A kutatás során az amerikai Brigham Young University kutatói 20 éven keresztül tanulmányozták 1700 olyan felnőtt házaspár életét, akik már két évtizede élnek együtt.

Video Tabuk nélkül az anyaságról: magyar sztáranyukák őszintén meséltek arról, mi változott meg örökre az életükben

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!
Vizsgálták a fizikai állapotukat, a vitákra való reagálásukat, a boldogságukat és az életminőségüket is. Megkérték a nőket és a férfiakat is, hogy rangsorolják egy skálán az egészségüket rossztól kiválóig.

Az eredmény pedig nem más, mint az, hogy azok a párok, akik nem vitatkoznak olyan sokat, egészségesebbek, és tovább élnek, mint azok, akik mindenen összekapnak. A boldog házasság tehát a hosszú élet titka.

Az is kiderült, hogy a legtöbb vita a rokonok – leginkább az anyós – látogatása miatt tör ki például a karácsonyi készülődés során. A boldog párok pedig többször főznek és ebédelnek együtt, és több közös programot szerveznek maguknak.

Oldalak

Bed&Love
Sztárok
Megrázó interjú látott napvilágot egy korábban sikeres influenszerről, aki mára az utcára került. Bár a bevételei alapján gondtalanul élhetne, a súlyos függősége miatt képtelen kitörni a nyomorból....
Lifestyle
A legtöbb ember elköveti ezt a súlyos hibát a kávéfőzés során, amivel teljesen tönkreteszi a drága kávébab aromáját. Egy kávészakértő elárulta, miért bűn a csapvíz és az ásványvíz használata.
Lifestyle
A következő hetek nem mindenkinek tartogatnak könnyű pillanatokat. Három csillagjegy életében olyan kihívások jelenhetnek meg, amelyek próbára tehetik a türelmüket, az alkalmazkodóképességüket és a...
Lifestyle
Az univerzum néha váratlanul rendezi át a lapokat, és úgy tűnik, most három csillagjegy számára különösen kedvező fordulatok érkezhetnek. Olyan lehetőségek nyílhatnak meg előttük, amelyekre már...
Lifestyle
Nincs is jobb egy marék édes, lédús cseresznyénél egy forró nyári napon, ám nem árt résen lenni a fogyasztása előtt – a kívülről tökéletesnek tűnő gyümölcs néha egy nem kívánt „betolakodót” is...
Lifestyle
Az intellektuális különbségek komoly kihívást jelenthetnek a mindennapokban. Mutatjuk azt az öt félreérthetetlen jelet, amely egyértelműen arra utal, hogy te vagy a magasabb intelligenciájú fél a...