Egy könyvesbolt, ami rendhagyó módon csábítja be a vevőket - Marketingből csillagos ötös!

Nem feltétlenül kell sokat költeni boltdekorációra ahhoz, hogy az emberek felfigyeljenek a kirakatra. Néha elég pár gondolat, mint ebben az esetben! Nézd meg ezt a kirakatidézetet, zseniális!

Az írott szó ereje

Reneszánszukat élik az idézetek, mindenhonnan szembejön veled valami bölcsesség vagy kevésbé bölcs gondolat. Én kifejezetten szeretem, ha megfelelő közegben van elhelyezve, és a mondanivaló következetes. Mint ebben az esetben. Hajdúszoboszlón botlottam bele ebbe a könyvesboltba, amely egy nagyon klassz gondolattal bátorítja betérésre az olvasásmániás közönséget. Ügyes, gazdaságos és ízléses marketingmegoldás. Mint ahogy a képen láthatod, ez az idézet van a kirakatüvegen:

"Oh, ne mondjátok azt, hogy a könyv ma nem kell,
hogy a könyvnél több az Élet és az Ember:
mert az könyv is Élet, és él, mint az Ember - 
így él: emberben könyv, s a Könyvben az Ember."

(Babits Mihály)

Ha tetszett a bejegyzés és az ötlet, nyomj egy LIKE-ot!
Olvasd el az előző bejegyzést is!

Fotó: Szlafkai Éva

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Lifestyle
Ez a kérdés nemcsak segíthet megérteni a partneredet, de egy jó alap lehet egy mélyebb beszélgetéshez is, ahol kiderítheted, mennyire képes együtt érezni másokkal, és hogyan kezeli a kapcsolatait.
Lifestyle
Különösen érzékenyek, és hajlamosak arra, hogy minden apró megjegyzést vagy helyzetet a szívükre vegyenek.
Home&Design
Ha követed ezeket a lépéseket, olyan otthont hozhatsz létre, amely a nyugalmat, a harmóniát és a mediterrán életstílust sugározza – mindössze néhány apró változtatással.