Egy könyvesbolt, ami rendhagyó módon csábítja be a vevőket - Marketingből csillagos ötös!

Nem feltétlenül kell sokat költeni boltdekorációra ahhoz, hogy az emberek felfigyeljenek a kirakatra. Néha elég pár gondolat, mint ebben az esetben! Nézd meg ezt a kirakatidézetet, zseniális!

Az írott szó ereje

Reneszánszukat élik az idézetek, mindenhonnan szembejön veled valami bölcsesség vagy kevésbé bölcs gondolat. Én kifejezetten szeretem, ha megfelelő közegben van elhelyezve, és a mondanivaló következetes. Mint ebben az esetben. Hajdúszoboszlón botlottam bele ebbe a könyvesboltba, amely egy nagyon klassz gondolattal bátorítja betérésre az olvasásmániás közönséget. Ügyes, gazdaságos és ízléses marketingmegoldás. Mint ahogy a képen láthatod, ez az idézet van a kirakatüvegen:

"Oh, ne mondjátok azt, hogy a könyv ma nem kell,
hogy a könyvnél több az Élet és az Ember:
mert az könyv is Élet, és él, mint az Ember - 
így él: emberben könyv, s a Könyvben az Ember."

(Babits Mihály)

Ha tetszett a bejegyzés és az ötlet, nyomj egy LIKE-ot!
Olvasd el az előző bejegyzést is!

Fotó: Szlafkai Éva

Oldalak

Lifestyle
A tini-romantika még mindig képes tarolni. Ismét megmutatjuk, hogy mely filmekre kaptak rá a nézők a magyarországi Netflixen!
Sztárok
Zac Efron, hírnevének megszerzése óta rengeteget utazik, mikor munkaügyben, mikor egyszerűen kikapcsolódás céljából. Ennek ellenére sok éven át megőrizte kaliforniai gyökereit, így mindenkit...
Lifestyle
Persze mind tudjuk, hogy a kávé lendületet és energiát ad, na meg persze nagyon finom és sokunk számára elmaradhatatlan kiegészítője a reggeleknek, valójában viszont még ettől is sokkal több rejlik...