Egy könyvesbolt, ami rendhagyó módon csábítja be a vevőket - Marketingből csillagos ötös!
Nem feltétlenül kell sokat költeni boltdekorációra ahhoz, hogy az emberek felfigyeljenek a kirakatra. Néha elég pár gondolat, mint ebben az esetben! Nézd meg ezt a kirakatidézetet, zseniális!
Az írott szó ereje
Reneszánszukat élik az idézetek, mindenhonnan szembejön veled valami bölcsesség vagy kevésbé bölcs gondolat. Én kifejezetten szeretem, ha megfelelő közegben van elhelyezve, és a mondanivaló következetes. Mint ebben az esetben. Hajdúszoboszlón botlottam bele ebbe a könyvesboltba, amely egy nagyon klassz gondolattal bátorítja betérésre az olvasásmániás közönséget. Ügyes, gazdaságos és ízléses marketingmegoldás. Mint ahogy a képen láthatod, ez az idézet van a kirakatüvegen:
"Oh, ne mondjátok azt, hogy a könyv ma nem kell,
hogy a könyvnél több az Élet és az Ember:
mert az könyv is Élet, és él, mint az Ember -
így él: emberben könyv, s a Könyvben az Ember."
(Babits Mihály)
Ha tetszett a bejegyzés és az ötlet, nyomj egy LIKE-ot!
Olvasd el az előző bejegyzést is!