Lifestyle

Google hirdetés vagy Facebook hirdetés? Női termékeknél mit válasszunk?

A közösségi média térnyerése miatt sokan esküsznek a Facebook hirdetésekre, viszont nem szabad megfeledkeznünk a Google hirdetésekről sem. Már csak azért sem, mert mindkettő más pillanatban tudja megszólítani a célközönségünket. Épp ezért egy jól felépített marketinggépezetben mindkettőnek megvan a maga helye a női termékek értékesítésénél is!

A Google hirdetések jelentősége

A Google Ads platformnak jelentős ereje és relevanciája van. Ez egy olyan felület, ami egyrészt nagyon jó analitikai eszközöket kínál a hirdetéseink eredményességének vizsgálatához, másrészt pedig tűpontos célzást tesz lehetővé számunkra.

Egy Google hirdetés pont ott és pont akkor tud megjelenni, amikor és ahol arra valóban szüksége van a célközönségünknek. Mivel úgy működik, hogy a keresési lekérdezések alapján célzottan jeleníti meg a hirdetésünket, így azt kapja a kereső, amit szeretne látni. Ez pedig kiváló előszűrő, tökéletesen relevánssá teszi a megjelenésünket ezen a felületen.

Lehet, hogy például valaki egy saját ízlésének megfelelő miniszoknyát keres, vagy kedvenc márkájának egyik táskáját kívánja megvásárolni. Ha nekünk épp ezek a termékek vannak a polcainkon, akkor ott kell lennünk, amikor leüti a keresésénél az entert!

A Google hirdetések kiválóak arra, hogy azokhoz eljussunk, akik már eldöntötték, hogy vásárolni akarnak, csak még azt nem tudják, hogy épp tőlünk. A Toldimarketing tud segíteni a beállítások kezelésében.

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

A Facebook hirdetések jelentősége

A Facebook Ads platformon tökéletesen be tudjuk állítani azt, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkező célközönségre szeretnénk célozni. Így olyanok számára tudjuk megjeleníteni az üzeneteinket, akik megfelelnek azoknak a tulajdonságoknak, melyeket a számunkra tökéletes buyer persona megalkotásakor felvázoltunk.

Egy Facebook hirdetés ugyanakkor nem olyankor fog a potenciális későbbi vásárlónk elé kerülni, amikor ő már egy problémájára keresi a megoldást. Sokkal inkább akkor, amikor próbálja jól érezni magát, amikor kikapcsolódik, sőt lehet, hogy olyankor, amikor unatkozik. Épp ezért sok esetben olyan tartalmat kell megjeleníteni számára, ami felkelti az érdeklődését, ami hasznos vagy érdekes, esetleg szórakoztató tartalmat kínál.

Előfordulhat, hogy valaki szórakoztatónak találja az idei nyár TOP 10 női kiegészítőjét. Míg másokat sokkal jobban megfoghatunk a legújabb magas szárú csizma trendekkel. A honlapunkra terelve őket ott már találkozhatnak az ajánlatainkkal, valamint fel is iratkoztathatjuk őket a hírlevelünkre, így később már közvetlen (és hirdetési költség nélkül) elérhetjük a potenciális vevőinket.

Melyik a jobb?

A fentiekből látható, hogy mindkettő más-más szempontból jó, és tökéletesen beilleszthetőek az online marketinggépezetünkbe. Az azért elmondható, hogy a Google Ads drágább, de a legnagyobb eléréssel is rendelkezik. Használni a Facebook Ads-et könnyebb, de mindkettőt érdemes megismerni.

Oldalak

Lifestyle
Sztárok
Katalin hercegné és Vilmos herceg már most előre gondolkodik, így készen állnak, ha hirtelen minden megváltozik körülöttük.
Lifestyle
Az alvás az egyik legfontosabb dolog, amit a szervezetünkért tehetünk – mégis sokan küzdenek azzal, hogy esténként nehezen alszanak el, vagy többször felriadnak éjjel. De van egy egészséges ötletünk.
Lifestyle
A legtöbben azt gondolják, hogy az intelligencia legfőbb jelei a jó memória, a gyors számolási készség vagy a logikus gondolkodás. De nem csak erről lehet szó.
Egészség
A szentestét megelőző éjszaka megjelent a legújabb Magyar Közlöny, amelyben egy friss változtatás olvasható az orvosi időpontokkal kapcsolatban.
Home&Design
A Feng Shui szerint van egy bizonyos hely a lakásban, ahová nem szabad karácsonyfát tenni – cikkünkben azt is elmagyarázzuk, miért!
Lifestyle
Mit teszel, ha a Föld légkörén kívül tartózkodsz, de mégis friss levegőre vágysz? A NASA már az 1980-as években feltette magának ezt a kérdést.