Egy könyvesbolt, ami rendhagyó módon csábítja be a vevőket - Marketingből csillagos ötös!

Nem feltétlenül kell sokat költeni boltdekorációra ahhoz, hogy az emberek felfigyeljenek a kirakatra. Néha elég pár gondolat, mint ebben az esetben! Nézd meg ezt a kirakatidézetet, zseniális!

Az írott szó ereje

Reneszánszukat élik az idézetek, mindenhonnan szembejön veled valami bölcsesség vagy kevésbé bölcs gondolat. Én kifejezetten szeretem, ha megfelelő közegben van elhelyezve, és a mondanivaló következetes. Mint ebben az esetben. Hajdúszoboszlón botlottam bele ebbe a könyvesboltba, amely egy nagyon klassz gondolattal bátorítja betérésre az olvasásmániás közönséget. Ügyes, gazdaságos és ízléses marketingmegoldás. Mint ahogy a képen láthatod, ez az idézet van a kirakatüvegen:

"Oh, ne mondjátok azt, hogy a könyv ma nem kell,
hogy a könyvnél több az Élet és az Ember:
mert az könyv is Élet, és él, mint az Ember - 
így él: emberben könyv, s a Könyvben az Ember."

(Babits Mihály)

Ha tetszett a bejegyzés és az ötlet, nyomj egy LIKE-ot!
Olvasd el az előző bejegyzést is!

Fotó: Szlafkai Éva

Oldalak

Sztárok
Nem titok, hogy Katalin és Károly között különösen szoros kapcsolat és kötelék van, azt azonban csak kevesen tudják, hogy Katalin több alkalommal is segített apósának, hogy az uralkodó...
Fashion&Beauty
Pénteken lezajlott a Miss World Hungary válogatója, ahol több száz lány vonult fel a zsűri előtt. A szépségversenyben először vesz részt zsűritagként az egykori szépségkirálynő, Annoni Zita.
Lifestyle