Jon Lewis, egy nagy amerikai légitársaság vezető pilótája elmondta, a pilóták a vezetőfülkében is hasonlóan járnak el: ők is a külső fényviszonyokhoz igazítják a világítást, hogy szemük megfelelően alkalmazkodjon. Villámlással kísért viharban például kifejezetten felkapcsolják a fülke lámpáit – így egy hirtelen, vakító villanás nem zavarja meg őket. Fontos tudni ugyanakkor, hogy minden légitársaságnak saját szabályzata van arra, milyen helyzetekben kell változtatni a kabinvilágításon – így a pontos protokoll légitársaságonként eltérhet. Az üzenet azonban világos: ha lehet, várjunk még egy kicsit az alvással, és csak azután vegyük fel a szemmaszkot, hogy a repülő elérte az utazómagasságot.
Jon Lewis, egy nagy amerikai légitársaság vezető pilótája elmondta, a pilóták a vezetőfülkében is hasonlóan járnak el: ők is a külső fényviszonyokhoz igazítják a világítást, hogy szemük megfelelően alkalmazkodjon. Villámlással kísért viharban például kifejezetten felkapcsolják a fülke lámpáit – így egy hirtelen, vakító villanás nem zavarja meg őket. Fontos tudni ugyanakkor, hogy minden légitársaságnak saját szabályzata van arra, milyen helyzetekben kell változtatni a kabinvilágításon – így a pontos protokoll légitársaságonként eltérhet. Az üzenet azonban világos: ha lehet, várjunk még egy kicsit az alvással, és csak azután vegyük fel a szemmaszkot, hogy a repülő elérte az utazómagasságot.