Hazai hírességek a vakvezető kutyák képzéséért

Közel egy évtizede tart az összefogás a Dorko-nál a hazai vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampányhoz évről évre több mint 150 hazai előadó, sportoló és közéleti személyiség csatlakozik, aminek köszönhetően a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének (MVGYOSZ) Vakvezetőkutya-kiképző Központban végzett fáradhatatlan munkája egyre több figyelmet kap, így a kitűzött célok megvalósításához lépésről lépésre közelebb kerülhetnek.

Jelenleg 106 látássérült vár kiképzett négylábú társra

Az MVGYOSZ vakvezető kiképző kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 106 látássérült vár kiképzett négylábú társra. A kiképzés magas összeggel jár, valamint nem is garantálható az, hogy végső soron alkalmasak lesznek-e vakvezetésre. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. 2023-ban 27 kutya kiképzésén dolgoztak az MVGYOSZ munkatársai, ebből 8 vakvezető kutyát sikerült látássérültek részére átadni, amihez nagyban hozzájárult a Dorko kampánya is.

„Azon felül, hogy a kampány óriási segítséget nyújt nekünk anyagilag, mély érzelmi töltést is ad nekünk. Az a közösségi erő és szeretet, ami idén már 9. alkalommal árad felénk a Loyalty is Royalty program révén, minden nehézségen átsegít minket.” - mondta el Schiff Mónika, az MVGYOSZ Vakvezetőkutya-kiképző Központ vezetője.

A Központ feladatai rendkívül összetettek, hiszen a Tenyésztési-, Kölyöknevelési-, Kiképzési –és Utógondozási Program egyaránt fontos szakasza a munkának. A kiképzés mellett lényeges a kenneludvar karbantartása és a biztonságos körülmények megteremtése a kutyák számára, így a kampány révén összegyűlő támogatás sok szempontból bír jelentőséggel. A munkafolyamatok zökkenőmentes működéséhez munkatársaink növekvő létszáma is nagyban hozzájárul.

150-200 ismert ember csatlakozik a kezdeményezés mellé

Mostanra egy-egy Loyalty is Royalty kampány során 150-200 ismert ember csatlakozik a Dorko kezdeményezése mellé, a több napos fotózás közös jó üggyé nőtte ki magát az évek során. (Idén olyan emberek álltak ki az ügy mellett, mint Ábel Anita, Kucsera Gábor, Döbrösi Laura, Horváth Tamás, T.Danny, Nagy Adrienn, Harsányi Levente, Gelencsér Timi, Cseh Laci, AK26, Kabát Péter, Megyeri Csilla, Pásztor Anna, Tápai Szabina, Nyári Dia, Schobert Lara, Rubint Réka, Sydney Van Den Bosch, Harsányi Levente, Hamvai PG, Hooligans zenekar, Ligetvári Patrik, Juhász Roland, Torghelle Sándor, Priskin Tamás, Lipcsei Betta, Szabó Dóra, Feczesin Róbert, Balogh Eleni, DR BRS, Ungvári Miklós, Kollányi Zsuzsi, Nagy Bogi, Somossy Barbara, Kardos Eszter, Richter József.)

Kattints a további képekért!

„A kezdetek óta szívügyem a Loyalty is Royalty kezdeményezés, és a Dorko csapatával nagyon örülünk annak, hogy az évek során egyre bővülő hazai közösséggel segíthetünk a támogatásban és figyelemfelhívásban. Vannak olyanok, akik már 2015 óta lelkesen képviselik a programot, de minden évben érkeznek újonnan csatlakozók.” - tette hozzá Fitos-Dombai Laura, a kampány kommunikációs vezetője.

A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezető kutyák képzését támogatja.

Segíts Te is Loyalty is Royalty termékek megvásárlásával!

A cikkhez tartozó galéria: 

Oldalak

Lifestyle
A vöröshagyma héjának jótékony hatásai, valamint felhasználási módjai kevésbé ismertek, ezért most összeszedtük, miért nem szabad soha egyből kihajítani.
Home&Design
Idén is megrendezik Magyarország legnagyobb konyhabútorokat, konyhagépeket, konyhai eszközöket és mindenekelőtt konyhai trendeket bemutató kiállítását.
Lifestyle
Az ételek élvezete nemcsak az ízekben rejlik, hanem azzal is jár, hogy kielégítsék az éhséget, ám vannak olyan élelmiszerek, melyek elfogyasztása után csak még éhesebbnek érezzük magunkat, és további...