Ahogy már említettük, a Dallas cselekményének gerincét a békétlen Ewing-fivérek örökös rivalizálása adta, ami egyfajta modern Káin és Ábel-történetként működött, rengeteg nézőt folyamatos lázban tartva. Bobby távozásával azonban ez a fontos cselekményszál teljesen elhalt, a traumatikus halálesetet követő kilencedik évadban pedig a sztorit egyre több irracionális fordulat terhelte, miközben a karakterviszonyok alaposan összekuszálódtak.
Ezt a gordiuszi csomót végül a legkevésbé sem elegáns módon oldották el a készítők. A kilencedik évad zárlatában kiderült, hogy a Bobby halála utáni eseményeket a korábbi felesége, Pamela Ewing álmodta. Bobby visszatérése a mozgókép-történet második leghíresebb zuhanyjelenete (az első Alfred Hitchcock mesteri Psychójában található), mely azóta kulturális mémmé nemesedett - annak dacára, vagy talán épp azért, mert a forgatókönyvírók képesek voltak lenyomni a nézők torkán egy ennyire gagyi dramaturgiai megoldást.
Bár a sorozat legfontosabb karaktere a sátáni gonoszságában is szimpatikus Jockey volt, utólag el kell ismerni, hogy örökös ellenpontja, Bobby nélkül a sorozat sokat veszített korábbi varázsából. Patrick Duffy egészen 1991-ig, a sorozat fináléjáig a stáb oszlopos tagja maradt, de a Dallas ezután már sosem tudott olyan elképesztő nézettséget produkálni, mint az aranykorban.
Fotó: youtube.com
Ahogy már említettük, a Dallas cselekményének gerincét a békétlen Ewing-fivérek örökös rivalizálása adta, ami egyfajta modern Káin és Ábel-történetként működött, rengeteg nézőt folyamatos lázban tartva. Bobby távozásával azonban ez a fontos cselekményszál teljesen elhalt, a traumatikus halálesetet követő kilencedik évadban pedig a sztorit egyre több irracionális fordulat terhelte, miközben a karakterviszonyok alaposan összekuszálódtak.
Ezt a gordiuszi csomót végül a legkevésbé sem elegáns módon oldották el a készítők. A kilencedik évad zárlatában kiderült, hogy a Bobby halála utáni eseményeket a korábbi felesége, Pamela Ewing álmodta. Bobby visszatérése a mozgókép-történet második leghíresebb zuhanyjelenete (az első Alfred Hitchcock mesteri Psychójában található), mely azóta kulturális mémmé nemesedett - annak dacára, vagy talán épp azért, mert a forgatókönyvírók képesek voltak lenyomni a nézők torkán egy ennyire gagyi dramaturgiai megoldást.
Bár a sorozat legfontosabb karaktere a sátáni gonoszságában is szimpatikus Jockey volt, utólag el kell ismerni, hogy örökös ellenpontja, Bobby nélkül a sorozat sokat veszített korábbi varázsából. Patrick Duffy egészen 1991-ig, a sorozat fináléjáig a stáb oszlopos tagja maradt, de a Dallas ezután már sosem tudott olyan elképesztő nézettséget produkálni, mint az aranykorban.