Recept

Leégeti a nyelved az étel? Így enyhíts a fűszerességén

Mindannyiunkkal előfordult már, hogy főzéskor túlfűszereztük az ételt, a végeredmény pedig elviselhetetlenül csípős lett. Ilyenkor nem szabad a kukába dobni az egészet - mutatjuk, hogyan mentsd a menthetőt.

Tuningoljuk fel

Nem, ez nem azt jelenti, hogy öntsük fel vízzel. Ha az ételünk ehetetlenül csípős lett, próbáljunk meg minden hozzávalóból adni hozzá még egy keveset. Az alapanyagok mennyiségének növelésével a csípős fűszerek jobban eloszlanak, a végeredmény lágyabb lesz.

Édesítsünk

Ha úgy érezzük, egy kissé túltoltuk főzéskor a csípőset, semlegesítsük édes ízzel - adjunk hozzá egy kis kanál cukrot vagy mézet, esetleg édesítsük egy kevés ketchuppal vagy paradicsomszósszal - az édes íz segít semlegesíteni a csípőset.

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

Higítsuk

A túl csípősre sikeredett raguszerű ételt higítsuk egy kevés alaplével - esetleg forró vízben feloldott leveskockával - vagy valamilyen krémes összetevővel. A tejszín, a joghurt vagy a kókusztej kitűnő szolgálatot tehet ilyenkor és még egy kis extra krémességet is ad az ételnek.

Cikkünk folytatódik, lapozz.

Fotó: pinterest

Oldalak

Recept
Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.