Íme a testmozgás 20 bizonyított előnye - Ezekre te sem gondoltál

Napi 30 perc mozgással már csodákat művelsz a testeddel.

Te mennyit sportolsz?

A jelenlegi pandémiás helyzetben nem egyszerű kivitelezni a megszokott napi testmozgást, hiszen az időjárás sem a legjobb, ráadásul az edzőtermek is még egy darabig zárva tartanak. Nyilván a szintentartás lehetséges, egészségügyi szempontból pedig még inkább fontos, hogy odafigyeljünk a megfelelő minőségű és mennyiségű sportra. Felsorakoztattunk most 20 érvet, ami valószínűleg téged is meggyőz majd arról, hogy elkezd "összerakni" a nyári formád. Lapozd fel galériánkat a részletekért!

1. Nincs több depresszió - A mozgás szabályozza a stresszt és a depressziót, hiszen sport közben olyan hormonokat termel a szervezet, amelyek csökkentik az izomfeszültséget, valamint az endorfin hozzájárul a pozitív szemlélethez is. 2. Csökkenti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát - A mozgás csökkentheti az inzulinigényt, így a koleszterinszintet és a magas vérnyomást is. 3. Fogyni fogsz - Ez vélhetően nem meglepő, de a kalóriadeficit hamarosan súlycsökkenést eredményez. Napi 30 perc mozgás gyógyító, regeneráló, valamint betegség megelőző hatású is. 4. Kevesebb asztmás roham - A sport, főleg a futás és az úszás, erősítik a tüdőt, így növekszik a tüdő kapacitása is. Asztmásoknak és allergiásoknak kifejezetten ajánlott, hiszen a légzésfunkció is sokkal jobb eredményt mutat majd, továbbá a rohamok, a tünetek, és azoknak az intenzitása is csökken.
Kattints a további képekért!

A diétának nekiállni a legnehezebb, ráadásul nem könnyű pontosan előre tervezni és belőni, milyen alapanyagokra, élelmiszerekre lesz szükséged az étrendhez. Most a ketogén verzióhoz adunk egy kis segítséget egy komplett bevásárlólistával, amivel csak be kell sétálnod az üzletbe.

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!