A menstruáció legyen nyíltan a sport része minden szinten és sportágban

Egy kutatás szerint Európában a női sportolók 61%-a tapasztalja a menstruációs szorongást.

Írd át a szabályokat!

A női higiénés márka büszkén jelentette be "Írd át a szabályokat!" elnevezésű kampányának indulását, amelynek célja, hogy új nagykövetükkel, Kozák Lucával együtt segítsék a menstruációs szorongás kezelését és megszüntetését a sport világában. A márka és Kozák Luca közös kampányának küldetése, hogy felhívják a figyelmet a menstruáció sportteljesítményre gyakorolt hatására és nyíltan beszéljenek erről a témáról annak érdekében, hogy a menstruáció minden sportágban és minden szinten a sport természetes részévé váljon.

A menstruációs szorongás hátráltathatja a teljesítményt

A piacvezető menstruációs termékmárka megbízásából végzett friss kutatásból kiderül, hogy a női sportolók 61%-a tapasztalja a menstruációs szorongást, ami hátráltatja teljesítményüket. 71%-uk szerint a sportipar továbbra sem vesz tudomást a menstruációról, ami azt mutatja, hogy a témával kapcsolatos nyíltabb beszélgetések ellenére még mindig sok a tennivaló a női sportolók támogatása érdekében. A márka elindította "Írd át a szabályokat!" elnevezésű kampányát, hogy egy olyan új korszakot kezdeményezzen, amelyben a sportközösségekben őszintén beszélnek a menstruációról, és elismerik a menstruációs szorongást. Amellett, hogy a márka a téma nyilvános megvitatásával tabukat dönt meg, oktatási csomagokat is szállít a testnevelő tanárok és edzők számára, valamint menstruációs termékeket biztosít az olimpiai faluban és azon kívül is.

Menstruáció versenyszerű sport alatt - Femcafe

„Kétségtelen, hogy a menstruáció a női sportolói lét egészére hatással van. Mint minden nőnek a világon, a menstruációnak hatalmas szerepe van a sportolónők életében is, az edzéstervektől kezdve egészen a versenynapokig. A téma nyílt megbeszélésének támogatásával és a női sportolók fejlesztésében részt vevők menstruációs ismereteinek bővítésével segíthetünk a nőknek abban, hogy kényelmesebben és magabiztosabban érezzék magukat ebben az időszakban."- nyilatkozta Kozák Luca gátfutó olimpikon, nagykövet.

A menstruációs termékmárka több mint 35 éve, világszerte lányok és nők millióit támogatja a pubertásról és az önbizalomról szóló edukációs programjain keresztül. Termékeket juttat a rászorulóknak, és olyan kezdeményezések révén, mint a #LikeAGirl és a #KeepHerPlaying, a társadalmi akadályok lebontásával erősíti önbizalmukat. Most, a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok világszintű partnereként, a márka egy új korszakot indít, amely ösztönzi a menstruációról szóló nyílt beszélgetéseket, oktatja a női sportolókat segítő szakembereket, és biztosítja, hogy a lányok soha ne maradjanak a számukra szükséges menstruációs termékek nélkül.

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Sztárok
Vasárnap este kiderült, ki lett a Megasztár idei évadának győztese. A négy finalista, Balogh Rebeka Valéria, Gudics Máté, Orbán Rudolf és Tóth Abigél között dőlt el, hogy ki lett 2024-ben az ország...
Egészség
Ha neked is problémád van a vérnyomásoddal, akkor mindenképpen érdemes beépíteni ezeket a magas káliumtartalmú élelmiszereket az étrendedbe.
Sztárok
Egy új dokumentumfilm miatt kerítette Meghant hatalmába a végtelen düh, mivel úgy érzi, most már tényleg nem bízhat senkiben.
Lifestyle
Sztárok
Senki sem érti, miért szeretné Gianni Versace divattervező húga mindenáron sok-sok évvel fiatalabbnak mutatni magát, mint amennyi idős valójában.