A prémium kávék, például single origin vagy különleges pörkölésű termékek értékesítése visszaesett, míg a diszkontmárkák előretörtek. A kávéházi fogyasztás is csökkent, főként az alacsonyabb jövedelmű rétegek körében. Ugyanakkor a kávé érzelmi szerepe – a rituálé, a szociális kapcsolódás – miatt sokan inkább máshol spórolnak, de a napi kávéjukról nem mondanak le.
3/5
Fotó: Pinterest - illusztráció
Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el
A prémium kávék, például single origin vagy különleges pörkölésű termékek értékesítése visszaesett, míg a diszkontmárkák előretörtek. A kávéházi fogyasztás is csökkent, főként az alacsonyabb jövedelmű rétegek körében. Ugyanakkor a kávé érzelmi szerepe – a rituálé, a szociális kapcsolódás – miatt sokan inkább máshol spórolnak, de a napi kávéjukról nem mondanak le.