Már megőrjít a karantén? Íme 5 pazar módszer, amivel feldobhatod a hangulatodat

Kezdj el tudatosan dolgozni azon, hogy ne veszítsd el az optimizmusod!

Nehéz időszak

A koronavírus-járvány világszerte tömegeket ítélt "lakásfogságra", a bezártság pedig számos negatív hatással járhat. Nem csupán annak a réme fenyeget, hogy esetleg elhízunk a karantén alatt vagy társas kapcsolataink száma látványosan megfogyatkozik, de a huzamosabb ideig tartó elszigetelődés akár depressziót, szorongást is okozhat. Mutatunk 5 tuti módszert, amivel felveheted a harcot a karantén okozta rossz közérzettel!

Emlékezz rá, mi tett boldoggá azelőtt

Ha úgy érzed, túlságosan borúlátóvá váltál a karantén alatt, tedd fel magadnak az egyszerű kérdést: "Mi tett boldoggá, mielőtt jött a karantén?" Bármi is volt az, csináld! Egy jó kis edzés, a családtagokkal való együtt lógás, vagy épp spirituális tevékenység? A lényeg, hogy örömteli élményeket szerezz. Ha így cselekszel, az már önmagában is terápiaértékű lehet.

Emlékezz a dolgokra, amikért hálás lehetsz

A koronavírus-járvány egyik negatív következménye, hogy szakadatlanul ömlenek ránk a negatív, sokszor szenzációhajhász vagy épp tudatosan pánikkeltést célzó hírek. Sokan már szándékosan kerülik is a legnagyobb hírportálokat, vagy elkapcsolják a tévét, ha felcsendül a híradó szignálja - borzasztóan fontos, hogy álljunk ellen e veszélyes hatásoknak. Próbálj meg hát találni három dolgot az életedben, amiért hálás lehetsz a sorsnak, és fókuszálj ezekre - még akkor is, ha csupán apró, nüansznyi tényekről van szó. Létre is hoztak egy külön applikációt, mely segítségedre lesz ebben.

Lapozz, listánk nem ért véget!

Oldalak

Szólj hozzá Te is!