Cameron Diaz 40 évesen is bombaformában! A színésznő ezekre az edzésekre esküszik

A 40 éves színésznő elképesztően dögös, de keményen meg is dolgozik tökéletes alakjáért. Sportos vonalai jól bevált, rendszeres edzésekről árulkodnak. Lássuk, melyek Cameron Diaz kedvenc mozgásfajtái, és miért lehetnek ezek számodra is ilyen eredményesek!

Cameron Diazt a People Magazin a világ 50 leggyönyörűbb színésznője közé választotta. Kétszer is. A színésznő több helyen hangoztatja fiatalságának, topformájának titkát, mely nem más, mint a sok edzés és diéta kombinációja. Sokat fut, szörfözik, súlyzózik, pilatesre és jógára is jár. A rengeteg mozgás meg is teszi a hatását, hiszen Cam fantasztikusan néz ki. Most megmutatjuk, milyen előnyöket rejtenek a színésznő kedvenc edzéstípusai és hogyan használhatod ki te is ezeket!

Jogging

A kocogás az egyik legelterjedtebb sportválasztás. Nem véletlenül, hiszen hatékony, olcsó és nem igényel semmilyen sportos előképzettséget, kortól és nemtől függetlenül bárki nekivághat a kilométereknek. A rendszeres, legalább 20 percen át tartó egyenletes tempójú futás hatására endorfin termelődik a szervezetedben, így rögtön érezhető „mellékhatásként” jobb közérzetre, békésebb hangulatra, és örömteli érzésekre is számíthatsz.

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!

Ezek mind elengedhetetlenek a vitális életérzésed megalapozásához, mely hozzájárul a mindennapjaid fitt és pozitív szemléletű megéléséhez. A kocogással rengeteg kalóriát elégethetsz, többet, mint ugyanennyi ideig tartó biciklizéssel, vagy úszással. Ám fontos tudnod, hogy a zsírégetés csak minimum 30 perc futás után indul be. A jogging formában tart, boldoggá tesz és egészségvédő hatása is közismert.

TIPP: ha edzőre, segítségre van szükséged a futóedzéseid kapcsán, vagy egyszerűen csak szeretnél társaságban edzeni, keresd meg a Nike Futóklubot, ahol szakértői tanácsadás és izgalmas programok is várnak rád: facebook.com/NikeFutoKlubMargitsziget

Szörfözés

Cam rajong ezért a sportért. Nem csodáljuk, hiszen a hullámlovaglás az egyik legizgalmasabb nyári edzéslehetőség. Nagyszerűen növeli az állóképességet és látványosan edzi a has-, illetve hátizmokat. Bár itthon nem sok lehetőség adódik a szörfözésre, azért a balatoni nyaralás alkalmával akár te is próbára teheted az egyensúlyérzékedet.

TIPP: Ha a Tihanyi-félsziget környékére utazol, ne hagyd ki ezt a szörf tanfolyamot: wind99.com

Súlyzós edzés

A súlyzózás sok nőt elriaszt, mert attól félnek, hamar robosztus izomzatot látnának viszont a tükörben. Ám, ez egy roppant nagy tévhit. Gondolj csak bele! Még a testépítőknek is napi több, kőkemény edzés szükséges ahhoz, hogy lélegzetelállító izmokat szerezzenek. Sajnos a fél kilós otthoni súlyzókkal nem sok változásra számíthatsz, így nagyon fontos, hogy egy szakszerű edzés keretében emelgesd a nehezebb súlyokat. Ha betartasz néhány szabályt, olyan vonzó és tónusos alkatod lehet, akárcsak Camnek.

TIPP: Íme, egy edzőterem, ahol nem csak edzéstervet, személyi edzőt, de egy egyéni étrendet is kapsz segítségül, hogy hatékonyan vághass bele a súlyzós programba: facebook.com/yourbodyyourbrand

Pilates és jóga

A kettő között igen nagy a hasonlóság, ám mégsem ugyanazt jelenti. A jógában sok a statikus elem, míg a pilates inkább az úgynevezett „flow” gyakorlatokra épül, vagyis a folytonos mozgásra. Mindkét mozgásformában alapvető szerepet kap a test-lélek-szellem harmóniája, emellett rendszeres gyakorlásuk szuper szálkás izomzatot eredményez.

TIPP: Nincs időd elmenni a jóga vagy pilates órákra? Ejtsd meg otthon őket letölthető videók formájában. pilatesyogaclub.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!