10 egyszerű lépés a gyors életmódváltáshoz

Így sokkal hatékonyabban megy a váltás. Próbáld ki tippjeinket!

10 lépés az új életmód útján

Nem könnyű egyik napról a másikra váltani, ha egészségesebben szeretnénk élni, ezért érdemes leosztani apró lépésekre a folyamatot. Hosszú út ez, ám egy idő után fel sem fog tűnni a változás, hiszen már az életed részévé válnak ezek a szokások. Összeszedtünk most 10 lépést, amelyek jelentősen megkönnyítik majd az életmódváltást. Ha úgy döntöttél, hogy belevágsz, akkor kövesd ezeket a praktikákat, a siker pedig garantált. Lapozd fel galériánkat a részletekért!

1. Felejtsd el a folyékony cukrot - Első lépésként iktasd ki az életedből a cukros italokat, ebbe természetesen a kávéba tett cukor és a "cukormentes" gyümülcslevek is beletartoznak. A teát ne mézzel ízesítsd, hanem inkább természetes édesítőszerrel, ha pedig még karcsúbb szeretnél lenni, akkor a szénsavas italokat is felejtsd el, hiszen ezek tágítják a gyomrot és a beleket, ami további falási rohamokhoz vezethet. 2. Aludj eleget - Az alváshiány is hízáshoz vezethet, ugyanis a stresszhormonok szintje erősen befolyásolja súlyunkat. Optimálisan 7-8 órára van szüksége egy felnőtt szervezetnek a megfelelő regenerálódáshoz. 3. Ne tiltsd meg a finomságokat - Ne vond meg magadtól a finom falatokat, vagy éppen a kedvenceidet. Heti egy-egy csalónap simán belefér a diétába, a kulcs csupán a mértékletesség és a napi mozgás.
Kattints a további képekért!

Mutatjuk, hogy ebben az évben mikor számíthatsz teliholdra még.

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!