Fashion&Beauty

Túl szexik Rosie Huntington-Whiteley fotói?

Nemrégiben került nyilvánosságra a hír, miszerint a gyönyörű modell-színésznő saját fehérnemű kollekciót tervezett a Marks & Spencer számára, máris kisebb botrányt kavartak a kampányfotók, melyeken Rosie pózol az általa tervezett szexi öltözetekben.

Túl szexi lány
A kampány a következő elmarasztalást kapta - túlzottan szexuális. Ellenvéleményét fejezte ki azonban a reklámügyi hatóság - szerintük a reklámkampány teljesen ártalmatlan. A mi véleményünk, hogy a szexisség elengedhetetlen mellékhatás, hogyha egy szupermodell fehérneműben pózol, így érthetetlen a nagy meglepődés.

Video Horányi Juli, Tóth Vera, Mihályfi Luca: Tényleg nehezebb nőként a zeneiparban?

Lealacsonyítja a nőket?
Az egész ügy nyilvános indítványok útján pattant ki, melyekben különösen a digitális reklámokra hivatkozva nehezményezik, hogy azok „kitárulkozóak és degradálók a nőkre nézve”. Pedig valójában semmi ordenáré nincs a képekben, sőt azok kifejezetten ízlésesek. Persze nem lehet mindenki Rosie Huntington-Whiteley, s talán ezt egyesek nehezebben dolgozzák fel.

Feministák és anyatigrisek
A kampány egyik ellenlábasa például azon az állásponton van, hogy a fotók és az egész hirdetés „erősíti a nőkről kialakult szexuális sztereotípiákat”, egy másik panaszkodó szerint a gyerekek szeme elé nem kerülhet ilyen képi anyag. Tehát vannak feminista és anyatigris típusú kritizálók is.

Nem a férfiak felajzására készült
A Marks & Spencer cáfolta, hogy a kampány bármilyen formában is offenzív vagy a nőket lealacsonyító volna. Elmondták, hogy a fehérneműket egy nő tervezte, sok másik nő számára, cáfolva ezzel, hogy a kampány a férfiak felajzására lett volna kitalálva. A gyerekek lelkivilágát sem kell félteni, mert a ruhacég kihelyezési korlátozásokat vezetett be, miszerint iskolák közelében nem tehetik ki a reklámokat.

Hét bejelentés
A reklámkampány miatt összesen hét darab bejelentés érkezett a reklámügyi hatósághoz, melyeket végül visszautasítottak és semmilyen intézkedést nem rendeltek el. Azt a kommentárt fűzték a döntéshez, hogy semmi sem tiltja, hogy a fehérneműt hirdetők bemutathassák termékeiket egy modell által viselve. Mivel a kampányban fehérneműt hirdetnek, így egyértelmű, hogy a részleges meztelenség nem öncélú, hiszen nem hívják fel a figyelmet az egyes testrészekre olyan módon, hogy azok szexuális tartalommal bírjanak.

Mindezek után, ha Valentin-napra botrányosan szexi fehérneműt szeretnél, akkor szívből ajánljuk a fenti kollekciót!

Oldalak

Fashion&Beauty
Utazás
Sokan egész télen használják a ködlámpát, még akkor is, amikor nem kellene.
Lifestyle
A hét egyik legerősebb hatása most a Neptunuszhoz köthető – három csillagjegy különösen megérzi majd ezt a felemelő, inspiráló energiát. Ők azok, akik mintha szárnyra kapnának: könnyebben áramolnak a...
Egészség
A só olyan alapvető része a mindennapjainknak, amely nélkül a főzés és az étkezés elképzelhetetlen lenne. Bár sokszor csak egy egyszerű fűszerként tekintünk rá, valójában az emberi szervezet...
Lifestyle
Mikor érdemes nyugdíjba vonulni? Ez a kérdés december végéig az 1960-ban vagy korábban születetteket, 2026-ban viszont már az 1961-ben születetteket érinti, akik számára e döntési helyzet akár...
Christmas
A Magyar Posta előrejelzése szerint a karácsonyt megelőző hetekben várható a legnagyobb csomagforgalom, a csúcs pedig ezen a héten esedékes.
Utazás
Az élmezőnyben olyan széles körben népszerű turisztikai célpontokat találunk, mint Róma, Firenze, Las Vegas, Párizs vagy Milánó. De vajon milyen helyezést ért el a magyar főváros?