Fashion&Beauty

Sörrel töltött cipőtalp? – Merész húzással rukkolt elő a Heineken

A cipő nemcsak lábbeliként, de sörnyitóként is funkcionál.

Megérkezett a Heinekicks

Beszállt a sneaker-bizniszbe a Heineken sörkészítő-és forgalmazó cég – írta meg a Sneaker Freaker nyomán az Offmedia.

Az új tornacipőt a Heineken legújabb termékének, a Heineken Silvernek a sajátos zöld, piros és ezüst színei ihlették, illetve a nyelvbe egy kivehető palacknyitót építettek, hogy egy pillanat alatt le lehessen pattintani a söröskupakokat a nyári hőségben. Az extravagáns darabhoz csak limitált példányszámban juthatnak hozzá a cipőőrültek, ugyanis összesen csak 32 darab készült belőle.

A kampányhoz készült sneaker nem más munkája, mint a The Shoe Surgeoné, ami olyan hírességek modelljeit készítette el, mint például Justin Bieber, Drake, Will.I.Am. és LeBron James.

Az idei év legnagyobb trendszíne kétségkívül a fukszia pink, ami idén nyáron olyan nagy népszerűségnek örvendet, mint soha!

Leadfotó: Twitter/Adweek

Oldalak

Fashion&Beauty