Fashion&Beauty

Sörrel töltött cipőtalp? – Merész húzással rukkolt elő a Heineken

A cipő nemcsak lábbeliként, de sörnyitóként is funkcionál.

Megérkezett a Heinekicks

Beszállt a sneaker-bizniszbe a Heineken sörkészítő-és forgalmazó cég – írta meg a Sneaker Freaker nyomán az Offmedia.

Az új tornacipőt a Heineken legújabb termékének, a Heineken Silvernek a sajátos zöld, piros és ezüst színei ihlették, illetve a nyelvbe egy kivehető palacknyitót építettek, hogy egy pillanat alatt le lehessen pattintani a söröskupakokat a nyári hőségben. Az extravagáns darabhoz csak limitált példányszámban juthatnak hozzá a cipőőrültek, ugyanis összesen csak 32 darab készült belőle.

A kampányhoz készült sneaker nem más munkája, mint a The Shoe Surgeoné, ami olyan hírességek modelljeit készítette el, mint például Justin Bieber, Drake, Will.I.Am. és LeBron James.

Az idei év legnagyobb trendszíne kétségkívül a fukszia pink, ami idén nyáron olyan nagy népszerűségnek örvendet, mint soha!

Leadfotó: Twitter/Adweek

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Köztudott tény, hogy a barátok fontosak a boldogságunkhoz. A közelmúltbeli kutatások azonban azt sugallják, hogy nem kell aggódnunk akkor sem, ha éppenséggel egyetlen ember sincs, akivel...
Sztárok
Úgy néz ki, hogy Demcsák Zsuzsa is eljutott arra a pontra, hogy nem szeretné kiteregetni a magánéletét, de azért néhány titkot mégis megtudtunk a szerelméről.
Lifestyle
Talán még a párunknak sem szoktuk elmesélni, ha általában valamilyen szexuális tartalmú álmunk van, pedig lehetnek rejtett jelentései. Most megmutatjuk, hogy mit jelenthet például, ha az előző...