Nem baj, ha drága, de legyen minőségi - Itt a trendfelmérés
Az új évszakkal együtt mi is megújulunk, jöhetnek az idei kötelező darabok, a márkás kiegészítők és táskák: még van időnk, hogy megvegyük a kiszemelt kedvenceket. Az idei trendekből legtöbben a pasztellt választjuk, az üzletek tavaszi-nyári kínálatából legalább 3 új darab - ruha vagy kiegészítő – kerül a gardróbba. Nem mindig elég a divatos szabás, a jó szín és fazon, ha tehetjük, bevásárláskor a jó minőségű, egyedi darabokat választjuk - derül ki legfrissebb trendfelméréséből.
Minden kérdésre kapunk választ
Mivel frissítjük fel ruhatárunkat a melegebb hónapokra? Mire figyelünk vásárlásnál? Fontos-e a márka? Mi az, amire többet is áldozunk? Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérése sokunkat foglalkoztató kérdések nyomába eredt. A felmérés izgalmas eredményeket hozott: vezető márkák és egyediség kéz a kézben értek célba. A Facebookon elérhető online kérdőívet 1167-en töltötték ki 2014. április 10. és 16. között.
Hódít a pasztell, a virágminta és a klasszikus fehér ing
Itt a jó idő, de mit vegyünk fel? Az adatok azt mutatják, bevásárlás előtt ötleteket leginkább divatlapokból (24%), online divatoldalakról (22%) merítünk, de befolyásolnak minket a barátoktól, ismerősöktől kapott tippek (16%) és a divatbloggerek tanácsai (15%) is. Trendérzékenyek vagyunk, de nem követjük szolgaian a legújabb irányzatokat: a legtöbben (81%) kiválasztunk néhány új darabot, ami ténylegesen illik is hozzánk. A pasztell az idei tavasz és nyár egyértelmű nyertese: a válaszadók negyede (23%) tervezi, hogy bevásárol a sokféleképpen hordható, finom árnyalatokból. A virágminták (16%), és a klasszikus fehér ing (14%) mellé is sokan letették voksukat, köszönhető ez a vezető divatlapok, online magazinok előrejelzéseinek.
Az iránytű már megvan, de végül mit veszünk tavaszra, nyárra? A válaszadók közel fele (39%) szinte teljes gardróbfrissítéssel kezdi a szezont, minimum 4 új darabot választ az üzletek friss kínálatából. A legtöbben (58%) 1-3 friss, a legújabb divatnak megfelelő darabbal tervezik felújítani ruhatárukat. Leginkább új ruhát (25%) és cipőt (24%) keresnek, de sokan tervezik egy új táska (14%) vagy fehérnemű (13%) beszerzését is.