Fashion&Beauty

Marc Jacobs az Instagramon keresztül keresi új modelljét

A Marc by Marc Jacobs egy közösségi média versenyt hirdetetett, hogy arra buzdítsa a felhasználókat, hogy képeket töltsenek fel magukról, így szerepet kaphassanak a márka 2014-es őszi/téli kollekciójának reklámjában.

Új irányvonal

Az amerikai márka #CastMeMarc hashtaggel indította el szerdán a versenyt, és máris rajongók tömege árasztotta el az Instagramot és a Twittert, abban a reményben, hogy ők kapják a repülőjegyet New Yorkba, ahol részt vehetnek a felvételeken április 30. és május 1. között. A szerencsés győztes ez idő alatt egy luxusszállodában szállhat meg.

Micsoda marketing!

Ez a marketingfogás része a márka átalakításának, amely a két új kreatív igazgató, a brit tervező Katie Hillier és Luella Bartley nevéhez fűződik, míg Marc Jacobs a névadó márkára koncentrál. A verseny elindítása arra utal, hogy a duó – akik a 2013-as őszi/téli női kollekciót tervezték – olyan modellt keresnek, aki majd megtestesítheti az új irányvonalat.

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot vagy oszd meg másokkal is!

Ezt is ajánljuk: David Beckham már fürdőruhákat is népszerűsít - Katt ide!

Fotó: miukoridi.com ; Leadkép: nssmag.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Home&Design
A trendek jönnek-mennek, de néhány stílus tényleg örök, így ha hosszú távra tervezel, mindenképp ezek közül válassz!
Fashion&Beauty
A manikűrök világában a különféle mintáknak csak a képzelet szabhat határt, ezúttal viszont úgy tűnik, egy letisztult, klasszikus minta kerül ismét a középpontba.
Lifestyle
A május beköszöntével végre eljött az az időszak, hogy a paradicsomok kikerülhetnek a kertbe vagy a balkonra. Ha az a célunk, hogy idén bőséges termésnek örvendezzünk, érdemes megfogadni az alábbi...