Fashion&Beauty

Gasztronómia és divat - Chanel fotósorozat ételekről

Egy svéd származású – Karl Lagerfelddel ellentétben – gyors és egészségtelen ételeket kedvelő fényképész fotósorozatot készített egy sor márkával ellátott nassolnivalóból.

Ínycsiklandozó márka

Clara Hallencreutz úgy keverte az ételeket és a divatot, hogy a Chanel logojával ellátott, nem mindennapi kinézetű, színpompás finomságokat fényképezett le. A művész úgy jellemzi magát, mint egy kortárs fényképész, aki a pop és a szürrealizmus keveredését mutatja be. Valljuk be, a luxus márkájú festett gyorsételekben, a „dupla C”-t formázó cukorkákban, cupcake-ekben és az óriási kalóriatartalommal rendelkező fagylaltokban valóban van valami szürrealisztikus. Kissé meglepő egy ilyen fotósorozat elkészülte, hiszen a 70 éves divattervező Karl Lagerfeld 2001-ben extrém diéta által lett vékonyabb, és igen szigorú étrendet követ a mai napig, valamint elítéli azokat, akik nem értenek egyet álláspontjával, és akiknek nem tetszik az általa preferált női testforma, alak.

A remekművek ára

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!
A reklámfotózás specialistájaként ismert világhírű fotóművész alkotásai három méretben vásárolhatók meg. A képeket másfél centiméter vastagságú plexi-üveg borítja és az áruk nagyjából 4.000 font körül kezdődik. Hallencreutz egyedi, limitált kiadásokat is árul, a még fanatikusabb vevők számára.

Fotók: dailymail.co.uk, clarahallencreutz.com

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Az internetes bűnözők meg tudják lovagolni a különböző csaláshullámokat, hogy be tudjanak húzni a csőbe. Még egy OTP-s bankleállásnál is fokozottan oda kell figyelnünk.
Lifestyle
A Fővárosi Állat- és Növénykert április 19. és 21. között rendezi meg a Föld Fesztivált, amelyen látványetetésekkel, állatbemutatókkal, állattréningekkel és kézművesprogramokkal várják a látogatókat...
Utazás
Három autó, egy gyalogos: meg tudod határozni az áthaladás pontos sorrendjét?