Modern, együttérző, felelősségtudatos - Ráismersz a kedvenc drogériánkra?

A dm-nél a vásárló áll a középpontban, legyen szó szépségápolásról, háztartási szerekről vagy babaápolásról; széles és változatos kínálattal és a választást megkönnyítő szakkompetenciával találkozhatnak az üzletbe betérők. A dm online shopja is töretlenül fejlődik, a kényelmi szolgáltatás legkedveltebbjeit a baba, a háztartás és a házi kedvencek kategóriák jelentik. (x)

Középpontban a vásárló: tartós árak és tervezhetőség

A vásárlókkal való kapcsolattartás egyik domináns eleme a drogéria active beauty törzsvásárlói programja, amely több mint egymillió regisztrált tagot számlál. A tagokkal célcsoportra szabottan kommunikál a dm a nagyobb vásárlói elégedettség érdekében, s tájékoztatja őket a vonzó pontpromóciók lehetőségéről.

A dm a tervezhetőségre és a tudatosságra buzdítja vásárlóit. Bátran szembe mennek a piacon jellemző akciós árpolitikával, s tartós ár stratégiát alkalmazva vállalják, hogy minimum négy hónapon át nem emelkedik az adott termék ára. A drogéria ezzel a túlfogyasztás elkerülése mellett teszi le voksát, s hívja fel vásárlói figyelmét: akkor vásároljanak, amikor valóban szükségük van rá.

Újdonságok

A vállalat sikerességét a független kutatások is tükrözik: a Nielsen felmérése szerint a dm dekorkozmetika és parfüm kategóriákban őrzi kiemelkedő piacvezető szerepét. A szépségápolás továbbra is fókusztéma: 2019 őszétől szépségtanácsadással is bővült a dm szolgáltatásainak köre, tavasszal beauty workshopra várták a szépségszerkesztőket és influencereket, a Budapest Parkban pedig Pimp me up! szalonnal lepte meg a dm a koncertekre érkező hölgyeket. A férfiaknak szóló termékek átlag feletti növekedést mutatnak, ami nem véletlen, hiszen a tematikus blokkban található termékek figyelemfelhívó egységes kiemelést kaptak. Továbbá új innovatív dm márkás termékcsaládot vezetett be a drogéria SEINZ. néven.

A vásárlók szerint

S hogy milyennek látják a vásárlók a dm-et? A Spectra kutatás megbízható, modern, együttérző, sikeres, magabiztos, felelősségtudatos jelzőket társítja Magyarország piacvezető drogériájához. Szakmai díjak is jelzik a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást: a dm Vevőbarát különdíjban részesült az Év Boltja versenyen, illetve elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat két kategóriában.

A dm ősszel igazán személyes üzenettel szólítja meg a közönséget: „a változás bennem kezdődik” kampányban arra keresik a választ, hogy milyen szerepet játszanak a változások az életünkben. Hogy születik meg annak gondolata, mi gátol vagy segít abban, hogy megtegyük az első lépést. A nemzetközi kampány 12 dm országban fut online és televízióban, központi gondolata pedig áthatja a 2019-20-as gazdasági évet is.

Zöldbe borultak a dm márkák is!

Miközben a szortiment összeállításában fontos szerepet kap a fenntarthatóság, a saját márkás termékek háza táján is fontos lépések történtek ezen a területen az utóbbi években. A termékpaletta számos eleménél megtalálhatók ezek az innovációk. Az európai gyártásnak köszönhetően rövid szállítási útvonalak jellemzők, továbbá szinte minden termékkategóriában fenntartható alternatívát is kínálnak. A kartonoknál nagy mértékben újrahasznosított anyagokat használnak, vagy felelős erdőgazdálkodásból származó friss rostokat alkalmaz a cég, ezek FSC tanúsítvánnyal rendelkeznek. A csomagolóanyagokban az újrahasznosított anyagokat a lehető legnagyobb arányban használják. A dm márkák fejlesztésénél cél, hogy a körforgásos rendszer alapján a csomagolóanyagok 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek.

Lead fotó: 123rf.com

Oldalak