A valódi nőiességért kampányolnak a hazai divattervezők

Magyarországon eddig példa nélküli módon fogtak össze a világszerte elismert hazai designerek: Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori magyar nőknek segítenek abban, hogy merjék önmagukat felvállalva megmutatni, mennyire színes egyéniségek. A neves divattervezők ezúttal családanyákra és a konfekciómérettől eltérő testalkatú hölgyekre szabták kreációikat, s kivételes módon bepillantást engedtek műhelymunkájukba is egy-egy selfie-vel.

Divat valódi nőknek

Tőle szokatlan módon selfie-vel mutatta meg Konsánszky Dóra, éppen min dolgozik mostanában. A világszerte elismert divattervező Léber Barbarával, Szegedi Katával, Tomcsányi Dórival és Tóth Borival fogott össze a valódi nőiesség jegyében, és sztárok helyett hétköznapi hősökre, azaz kismamákra, édesanyákra és nem szokványos konfekciómérettel rendelkező hölgyekre szabták egyedi ruhakölteményeiket.

Éld meg a nőiességet!

„A magazinok által sugallt hamis képek miatt egyre nehezebben fogadják el saját magukat az emberek. Pedig annyi minden lehet gyönyörű egy nőn! Az arc, a láb, a nyak, a hát vagy éppen a dekoltázs. Meg kell tanulni ezeket hangsúlyozni az öltözködésben. Ám mindemellett nagyon fontos, hogy legyenek sikerélményeink, s persze céljaink, amelyeket megvalósíthatunk” – árulta el Konsánszky Dóra, akit négy kolléganőjével együtt kért fel a Dove arra, hogy színes ruhákhoz kifejlesztett Invisible Dry dezodorának kampányához csatlakozva erősítsék a magyar nők önbizalmát, bátorítva őket arra, hogy kilépve szürke hétköznapjaikból, nőiességüket felszínre hozva mutassák meg színes énjüket. A neves kreátorok most örömmel engedtek bepillantást munkájukba, amellyel valódi nőknek segítenek, hiszen mindannyian a nőiség, nőiesség megélését hirdetik kollekcióikkal.

Ruhák az igazi nőknek

„Igazi nőknek tervezek, mindig a nőies vonalat képviseltem munkásságom során, ezért is örülök, hogy részt vehetünk ebben a megmozdulásban” – erősítette meg a kampány mondanivalóját Tóth Bori, akitől egyébként tervezőként nem állnak messze a színek, a Maison Marquise by Toth Bori 2014-es őszi-téli kollekcióiban a királykék és sárga dominál majd.

A nőiesség nem alkat vagy kor kérdése

„Sokszor hangsúlyoztam, mind szóban, mind kollekcióim által, hogy a nőiesség nem alkat és nem is korfüggő! Ez a kampány, amelybe bekapcsolódtunk, pontosan ezt mutatja meg” – mondta a pazar és extravagáns alkalmi toalettjeiről ismert divattervező, Léber Barbara.

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!