Lépj be a virtuális patikába - nagy választék és tanácsadás online is
Az unipatika.hu-ra látogatók ugyanúgy érezhetik magukat, mint akik a Mammut, a Westend, a Corvin vagy a Budaörsi Tesco-ban lévő Medicina gyógyszertárba lépnek be. Feladatként azt tűzték ki, hogy a weboldalon a vásárláshoz legyen nagy választék, és választ kapjon a kérdésére az, aki információt vagy tanácsot keres, és a beteg jusson mihamarabb gyógyszerhez.
Webshop
Az unipatika.hu weboldal koncepciója három alappillére épül. Az első és elsődleges maga a webshop, ahol igyekeznek hasonlóan széles kínálatot nyújtani étrendkiegészítőkből, dermokozmetikumokból, gyógynövényes készítményekből, és nem vényköteles gyógyszerekből, mint a patikákban.
Hisznek a prevencióban és minden eszközzel arra ösztönzik a vásárlókat, hogy őrizzék meg egészségüket, akkor is, ha a bőrükről van szó. Akiknek viszont gyógyszerre van szüksége, annak is tudnak segíteni: Uniparipa szolgáltatásunk már akár aznap otthonukba szállítja - akár nem receptes gyógyszert is - a főváros nagy részén, ha hirtelen fejfájás csillapítóra, nyákoldóra vagy hasfogóra lenne szükségünk. Ráadásul szakszemélyzet viszi ki személyesen a gyógyszert, akiktől helyben ugyanúgy kérdezhetünk, mint a patikákban.
Egyre több cég rájön arra, hogy felesleges bejönniük a gyógyszertárba és ott megvásárolniuk az irodába szükséges kézfertőtlenítőszer- és kötszercsomagot, ha ezt online is könnyen megtehetik. Ráadásul minden patikánk szerepel a Wolt és a Foodora rendszerében is, így pár kattintással az alkalmazásokból is rendelhetünk - vagy sorbanállás nélkül átvehetjük a patikában - ha mi fogytunk ki a tusfürdőből, C-vitaminból vagy elfelejtettünk ajándékot venni az esti vendégségbe. De a nem Budapestiekre is gondoltak: az MPL és GLS szolgáltatással az ország egész területére szállítanak, vagy teszik rendelésüket Foxpost automatába.
Információ- és a tanácsadás
A weboldal másik alappillére az információ- és a tanácsadás. Bármilyen gyógyszerrel kapcsolatos kérdésre Gyógyszerész válaszol rovatukat vehetjük igénybe, és az online magazin segítségével is szeretnének értékes információkat átadni az olvasónak, akár edukálni mindazokat, akik szeretnének elmerülni egy-egy témában. Mivel szoros kapcsolatuk van az étrendkiegészítők és a dermokozmetikumok gyártóival, forgalmazóival, nem csak a legújabb termékeik kerülnek azonnal a polcokra, de információt és képzést is elsőkézből kapnak róluk, amelyeket szeretnének a vásárlókkal is azonnal megosztani. A mai világra jellemző információrengetegben igyekeznek szakértő tudást nyújtani magazinos stílusban, megszólaltatni akár orvosokat, bőrgyógyászokat, kozmetikusokat, sminkeseket is a termékekről és azok hatásairól. Valamint hírességeket, sztárokat is szeretnek meginterjúvolni arról, melyek a kedvenc termékeik, és miért a patikáink visszatérő vásárlói.
Állandó és folyamatosan változó kedvezmények
A harmadik alappillér pedig az állandó és folyamatosan változó kedvezmények, akciók és a vásárlóknak szánt ajándékok. Nincs olyan nap, hogy ne lenne valamilyen tematikus hét, országos kampány vagy időszaki akció a webshopban. Törzsvásárlói kártyával pedig nem csak még nagyobb kedvezményhez juthatunk, de a hírlevelekre feliratkozva elsőként értesülhetünk azokról, valamint speciális - csak online kapható – csomagokról. Már első feliratkozáskor jelentős kedvezményekhez juthat bárki. Emellett minden vásárlónak további ingyenes mintákat is csomagolnak ajándékba, hogy kipróbálhassák azokat. Pont itt az idő, hogy tegyünk egy próbát! Amit idén megtehetünk, ne halasszuk jövőre. Kattints és lépj be a virtuális Unipatikába!
Fotók: Unipatika / Nagy Péter