Egészség

A kávé valóban legyűrheti a rákot egy új kutatás szerint

Az International Journal of Cancer tudományos szaklapban megjelent tanulmány elég érdekes eredményeket mutat. Úgy néz ki a kávé jóval egészségesebb lehet, mint azt elsőre gondoltuk.

A korai halálozás ellen is pozitív a mérlege

A kávé története évszázadokkal ezelőttre nyúlik vissza Etiópiába és Jemenbe. A 15. században már ismert volt Mekkában, és a szufi kolostorokban imádkozás közben koncentrációt segítő eszközként használták. A kávéházak a 17. század végére váltak népszerűvé Nyugat-Európában, különösen Hollandiában, Angliában és Németországban.

Rengeteg tanulmány foglalkozott anno a kávéval, de mégis most, a modern kor orvostudománya alatt tudunk meg róla egyre többet és többet.

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

Most egy új tanulmány szerint azt is segítheti, hogy a rákos daganatok ismét előjöjjenek. A galériánkban megmutatjuk, mit takar az új felfedezés!

A szakemberek már régóta tudják, milyen jelentős mértékben rombolhatja az emberi egészséget a mozgásszegény életmód és az irodai munka. Igen ám, de mi köze mindehhez a kávézási szokásoknak?

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Egészség
Lifestyle
Létezik olyan gyógynövény, ami tényleg „felfalja” a zsírt? Bár csodaszerek természetesen nincsenek, bizonyos növények olyan vegyületeket tartalmaznak, amelyek támogathatják az anyagcserét és a...
Home&Design
Diana hercegné élete és tragikus halála évtizedek óta foglalkoztatja a világot, emlékét pedig ma is különleges hely őrzi. A birtok, ahol végső nyughelye található, egészen más arcát mutatja, mint...
Lifestyle
A darált hús meglepően sokszínű, de a többség nem nyúl hozzá túl kreatívan ehhez az alapanyaghoz.
Lifestyle
Az Oroszlán ma több embert is maga mellé állíthat - olvasd el napi horoszkópod te is!
Lifestyle
Természetesen a mosogatószivacsnak tisztának, és nem használtnak kell lennie.
Lifestyle
A kártyabirtokos hiába akarta befizetni a sok pénzt az ATM-nél, az összeg nem jelent meg a képernyőn.