Egészség

Rákmegelőző hatású is lehet - A kávé hatásai az egészségre

Nem kell tőle félni!

Csökkentheti a rák kialakulásának esélyeit

Persze attól még nem kell egészségtelenül élni a kávézás mellé, de az tény, hogyha rendszeresen kávét fogyaszthatsz, azzal csökkentheted némelyik ráktípusok kialakulásának esélyeit. A Dél-Kaliforniai Egyetem kutatói bebizonyították, hogy azoknál, akik naponta átlagosan két és fél adag kávét fogyasztottak, 54%-kal kisebb eséllyel alakult ki végbélrák, mint azoknál, akik egyáltalán nem fogyasztottak kávét. Emelett még azt is kimutatták, hogy a kávésok kisebb eséllyel szenvedtek melanómától, leukémiától és prosztataráktól is.

Kisebb eséllyel leszel cukorbeteg

Video Itt a nagy 2026-os szerelmi horoszkóp: érzelmi áttörések éve jön

Ez sem jelenti azt, hogy akkor feltétlenül lehet falni a csokit, de jó hír, hogy a rendszeres kávézás (sőt, a minél több kávéfogyasztás!) arányosan csökkenti a kettes típusú cukorbeteg kialakulását - a Diabetes Care kutatásai alapján legalábbis.

Lapozz, folytatjuk!

Fotó: 123rf

Oldalak

Egészség
Lifestyle
Váratlan fordulatok vagy spontán helyzetek mozdíthatják ki a Rákokat a megszokott biztonságból.
Lifestyle
A Nyilas játékos, kalandvágyó hangulatra számíthat a mai nap folyamán.
Sztárok
Tudtad, hogy Ed Sheeran legszebb szerelmes dalainak jelentős részét ugyanaz a nő ihlette? Az énekes gyerekkori barátjából lett meseszép felesége, Cherry Seaborn nemcsak élete nagy szerelme, hanem...
Egészség
Az omega-3 zsírsavak esszenciális tápanyagok, melyeket a szervezeted nem tud előállítani. Ugye a halakban van a legtöbb.
Lifestyle
Vannak növények, amiket nem szeretnek a darazsak, de akadnak olyanok is, amik tényleg hívogatják őket.
Fashion&Beauty
A klasszikus francia manikűr idén nyáron új, játékos oldalát mutatja meg. Ha szeretnél egy kis nyári inspirációt a következő manikűrödhöz, ezek a trendi francia körmök garantáltan meghozzák a kedved...