A Harvard Egyetem és a spanyol Nemzeti Szív- és Érrendszeri Betegségkutató Központ tudósai szerint érdemes relatíve korán megvacsorázni, ez ugyanis segít a szervezetnek szabályozni a vércukorszintet, de még az alvásminőségre is pozitív hatást gyakorolhat.
1/5
Fotó: 123rf
Video Szem nem maradt szárazon: 10 éves a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány
A Harvard Egyetem és a spanyol Nemzeti Szív- és Érrendszeri Betegségkutató Központ tudósai szerint érdemes relatíve korán megvacsorázni, ez ugyanis segít a szervezetnek szabályozni a vércukorszintet, de még az alvásminőségre is pozitív hatást gyakorolhat.