Egészség

Pontosan ennyi diót kell enned naponta, hogy csökkenjen a rák esélye

A kutatók szerint.

Vizsgálat igazolta

Holland kutatók 120 ezer 55 és 69 év közötti felnőttet vizsgáltak meg, és arra az eredményre jutottak, hogy a dió fogyasztása csökkenti az olyan betegségek kialakulásának esélyét, mint a rák, a cukorbetegség és a szívbetegség. Legalábbis azoknál a férfiaknál és nőknél, akik a vizsgálat során minden nap 10 grammot megettek ebből az egészséges nassolnivalóból. A szívbetegségek kockázata 17%-kal, a ráké 21%-kal, a cukorbetegségé 30%-kal, a neurodegeneratív betegségeké pedig 47%-kal esett. A szakemberek egyébként arra is fényt derítettek, hogy hiába falatozunk 10 grammnál többet, nem nő a szervezet védekezőképessége.

Video Szem nem maradt szárazon: 10 éves a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotó: 123rf.com

Oldalak

Egészség
Sztárok
Büntetőeljárást indított a BRFK a DJ Oti koncertjén történt rosszullétek miatt. Tanúkat hallgatnak ki és kamerafelvételeket elemeznek.
Sztárok
A testét ért bántó megjegyzések miatti visszavonulásáról szóló bejelentés után most örömteli hírről számolt be Ariana Grande: hivatalosan is felvállalta a szerelmét.
Lifestyle
Érzékszervi probléma miatt visszahívták a MILSANI 3,5%-os ESL tejet. Az üzletlánc blokk nélkül is visszatéríti a termék árát.
Lifestyle
A legtöbben automatikusan a szelektív hulladékgyűjtőbe dobják a pizzás dobozt, pedig ez komoly hiba. Mutatjuk, hova való valójában.
Lifestyle
A csapadékhiány és a hőség miatt drámai módon lecsökkent a Fertő tó vízszintje, a hatóságoknak már a halakat is menteniük kell a környező vizekből.
Sztárok
Leleplező fotók készültek Joshua Jacksonról: a hollywoodi szívtipró egy Los Angeles-i parkban csókolózott a nála 19 évvel fiatalabb modellel.