5 jógapóz, ami brutális feneket varázsol neked

A farizmok feszesítésével nemcsak kerekebb formákat érhetünk el, hanem javíthatunk testtartásunkon, erősíthetjük a térdeinket, sőt még a hátfájás egyes típusait is enyhíthetjük. Hoztunk most 5 jógapózt, amelyek erre mind képesek, íme!

Félhold

  • Állj vállszéles terpeszbe.
  • Fordítsd a jobb lábad kifelé, a bal lábad pedig befelé úgy, hogy a jobb irányába nézzen.
  • Hajlítsd be a jobb térded, és helyezd előre a testsúlyod, miközben a bal lábad a padlóval párhuzamosan felemeled.
  • Tedd a jobb kezed a padlóra, amin meg tudsz majd támaszkodni. A bal kezed a csípődön tarthatod, vagy fel is emelheted.
  • Ügyelj arra, hogy ne görnyedj össze és a gerinced legyen mindig egyenes.

Kitörés

  • Állj egyenesen, majd lépj hátra a bal lábaddal, amennyire kényelmes. Lehet egyenes vagy kissé hajlított is. A jobb lábad 90 fokos szögben hajlítsd be.
  • A kezed tedd a csípődre, de ha kényelmes, akkor ki is nyújthatod.
  • Hajlítsd be a bal térded, és guggolj le úgy, hogy már szinte a padlót érintse.
  • Ezt a guggolást végezd el többször egymás után, majd cserélj lábat.

Híd póz (fél lábon)

  • Feküdj le a földre.
  • Hajlítsd be a térdeid és húzd össze a lábaid.
  • Emeld fel a csípőd.
  • A kezeid helyezd a földre, vagy kulcsold össze őket magad alatt.
  • Emeld fel az egyik lábad a padlóról és nyújts ki, tartsd egy vonalban a másik comboddal.
  • Emelgesd a lábad úgy, hogy közben végig merőleges legyen a padlóval.
  • Ismételd meg többször ezt a gyakorlatot.

Lapozz a cikk folytatásáért!

Lapozz a cikk folytatásáért!

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!