Így látja most Tóth Andi: Ekkor térne vissza az énekléshez

Tóth Andi már másodjára vehetett át díjat a Joy Social Media Awardon. Míg tavaly a #Hallgasshazait kategória nyertese lett, ezúttal egy igazi mérföldkő miatt részesült az elismerésben.

Az elmúlt 10 év megkoronázása

Andi pontosan 10 évvel ezelőtt nyerte meg az X-Faktort, mely több szempontból is óriási dolognak számított, ő volt ugyanis a verseny történelmének első női és egyben legfiatalabb győztese, hiszen mindössze 15 éves volt akkor. Az elmúlt 10 évben Andi rengeteget fejlődött, ezt pedig most egy újabb díj is megkoronázta. Bár azóta már visszavonult az énekléstől, nem tartja kizártnak, hogy a jövőben valamikor majd újra színpadra lép. Jelenleg viszont teljesen más jellegű projektek foglalják le, a Youtube-on elindította saját főzőműsorát, egy divatmárkával is büszkélkedhet, valamint újból elkezdett boxolni. A teljes interjúért kattints a videóra!

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

Egy biztos: Andi bebizonyította, hogy nem csupán méregdrága ruhakölteményben lehet megjelenni egy díjátadó gálán, ugyanis egy olcsóbb darabban is éppoly szexi lehet valaki.

Leadfotó: Femcafe

Oldalak

Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.