Sztárok

Schobert Lara izgalmas új szerepben próbálja ki magát

Izgalmas kollaborációban vesz részt Schobert Lara Viszkok Fruzsival és Varga Csengével együtt. A három fiatal influenszer tartalomgyártással segíti az egyik drogérialánc munkáját, megcélozva a fiatalabb vásárlóközönséget a márka legújabb közösségi platformján, a TikTokon.

Népszerű TikTokkerekkel erősít a drogérialánc

A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el hasznos, érdekes tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok csatornára.

Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét. A célunk nyitni a fiatalabb korosztály irányába” – tette hozzá.

A lányok és a márka kollaborációjának keretein belül kezdetben havi 14 videóval jelentkeznek, fókuszban az exkluzív termékportfólió darabjaival, színesítve különböző trendekkel, kihívásokkal, és egyéb, a drogériára formált tartalmakkal. A videók között lesznek tippeket, trükköket bemutató anyagok, tutorial és tesztelős, vagy éppen kérdezz-felelek tartalmak is.

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel, és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.

Íme, a lányok bemutatkozó videója:


Az Eufória című sorozat és a Pókember-filmek sztárja a Budapest Bike Maffia azon posztját osztotta meg az Instagram-oldalán 132 millió követőjével, melyben a magyar civil szervezet részletesen leírja, hogyan lehet segíteni az háborús övezetből menekülteken.

Leadfotó: postforrent.com

Oldalak

Sztárok
Home&Design
Az ünnepi hangulat nemcsak a fán múlik: a karácsonyi teríték az egész estét meghatározza. Mutatjuk a legszebb, leginspirálóbb megoldásokat.
Lifestyle
A karácsony minden gyerek számára maga a megtestesült varázslat: csillogás, ajándékok, illatok és közös élmények. A készülődés forgatagában azonban érdemes pár dologra figyelni, hiszen az otthonunk...
Fashion&Beauty
Van egy ruhadarab, ami idén télen csendben, mégis magabiztosan visszatért a street style élvonalába. Textúrája karaktert ad, mozgása laza, a szabása pedig tökéletesen együtt él a városi...
Sztárok
A Kincsvadászok mindig okoz meglepetéseket, és Megyesi Balázs nem hitt a fülének, hogy az eladó 1500 forintért hozzá tudott jutni egy ilyen tárgyhoz.
Fashion&Beauty
Mind tudjuk, hogy a hideg idő beköszöntével sokkal nehezebbé válik a csinos, elegáns öltözködés, néhány divatbaki elkerülésével viszont garantálhatjuk, hogy télen is stílusosak maradjunk.
Sztárok
Évek óta számít ikonikus popkulturális pillanatnak a kép Nicole Kidmanről, aki állítólag a boldogságtól ugrált az utcán, miután elvált Tom Cruise-tól. Most, több mint húsz évvel később, a színésznő...