Fashion&Beauty

Nicki Minaj Collection

Tipikus esete annak, hogyan fölözzük le azonnal minél szélesebb körben a hirtelen jött sikert, ismertséget professzionális üzleti alapon. Ez Amerika, minden a pénzről, a bizniszről szól könyörtelenül. Úgy hívják ezt: piacgazdaság, profi kapitalizmus. Adott egy menő sztár, akiért rajonganak a tinik, a lemezei és koncertjei, média megjelenései után jöhetnek a reklámtárgyak, megannyi merchandise termék, végül a saját divat brand és még mennyi minden. Ez a mostani eset iskolapéldája ennek, bár elég olcsó módon, jelekben a sztárra jellemző image-jegyek, de jelentősen lebutított formában, egyszerű fazonok, nulla fantázia a szabásban. Mindez végtelenül egyszerűen összerakva, nagyon olcsó (majdnem azt írtam: gagyi) alapanyagokból. Made in China. Én úgy érzékelem, kb. a 12-16, max. 18 éves korosztály van vele megcélozva, akiknek még a szüleik veszik meg a cuccot, mert addig sírnak ezért a gagyiért, míg a drága szülő úgyis megveszi 10-20-30 dollárokért! Nagyjából nekik szól egyébként a hasonló színvonalú, könnyen emészthető, üres, felszínes, ultra populáris "zene" is. A problémám csak az vele, ha tényleg ez(ek)en nő fel valaki, ezt hallgatja, ezen szocializálódik, még úgy maradhat a végére: ocelotmintás cicanadrágban, hajcsavarókkal a fején a konyhában a dolgos férjurára várva, dobozos kaját melegítve a mikróban...

Gyere és kövess a Facebookon is!

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Kiadós volt az ebéd, finom a koktél, de elfogyott az idő - az édesanyának nem akármilyen ötlete támadt.
Lifestyle
Megható történet járja körbe a világot: a főszereplő egy átlagos anyuka, átlagos gondokkal. Ami történt, az viszont meseszerű.
Lifestyle
A TWN.hu cikke szerint ismét egy tanulmány készült, ami bebizonyította: a férfiak a szőke nőkre buknak. Kivéve, ha feleséget keresnek.