Sztárok

Schobert Lara izgalmas új szerepben próbálja ki magát

Izgalmas kollaborációban vesz részt Schobert Lara Viszkok Fruzsival és Varga Csengével együtt. A három fiatal influenszer tartalomgyártással segíti az egyik drogérialánc munkáját, megcélozva a fiatalabb vásárlóközönséget a márka legújabb közösségi platformján, a TikTokon.

Népszerű TikTokkerekkel erősít a drogérialánc

A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el hasznos, érdekes tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok csatornára.

Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét. A célunk nyitni a fiatalabb korosztály irányába” – tette hozzá.

A lányok és a márka kollaborációjának keretein belül kezdetben havi 14 videóval jelentkeznek, fókuszban az exkluzív termékportfólió darabjaival, színesítve különböző trendekkel, kihívásokkal, és egyéb, a drogériára formált tartalmakkal. A videók között lesznek tippeket, trükköket bemutató anyagok, tutorial és tesztelős, vagy éppen kérdezz-felelek tartalmak is.

A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel, és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.

Íme, a lányok bemutatkozó videója:


Az Eufória című sorozat és a Pókember-filmek sztárja a Budapest Bike Maffia azon posztját osztotta meg az Instagram-oldalán 132 millió követőjével, melyben a magyar civil szervezet részletesen leírja, hogyan lehet segíteni az háborús övezetből menekülteken.

Leadfotó: postforrent.com

Oldalak

Sztárok
Sztárok
Volt idő, amikor az Oscar-díjas színésznő előre rettegett a csókjelenetektől. Hathaway friss interjújában egy több évtizedes kulisszatitokba avatta be a közönséget.
Lifestyle
Ha szeretsz étteremben enni és kedveled a gourmet fogásokat, akkor biztosan jártál már olyan helyen, ahol a luxuskörülmények közt felszolgált ételek egészen aprócskák voltak. Nos, ennek is megvan az...
Lifestyle
Már unod a megszokott kávézást reggelente? Mutatunk egy tippet, amivel alaposan fel tudod dobni az ízét!