A valódi áttörés 1953-ban következett be, amikor létrehozta a jázmin, rózsa és pacsuli illatú fürdőolajat, a Youth Dew-t, amely pillanatok alatt nők millióinak kedvence lett, Estée pedig sikeres üzletasszonyként betört a parfümök világába. Ezt követte a máig népszerű Re-Nutriv krém, s ekkoriban hangzott el a ma már szállóigeként ismert mondata, miszerint „nincs csúnya nő, csak lusta”.
4/6
Fotó: Pinterest
Video Horányi Juli, Tóth Vera, Mihályfi Luca: Tényleg nehezebb nőként a zeneiparban?
A valódi áttörés 1953-ban következett be, amikor létrehozta a jázmin, rózsa és pacsuli illatú fürdőolajat, a Youth Dew-t, amely pillanatok alatt nők millióinak kedvence lett, Estée pedig sikeres üzletasszonyként betört a parfümök világába. Ezt követte a máig népszerű Re-Nutriv krém, s ekkoriban hangzott el a ma már szállóigeként ismert mondata, miszerint „nincs csúnya nő, csak lusta”.