Ez a 14 ezer forintos tusfürdő volt Erzsébet kedvence: idehaza is kapható a királynő favoritja, amitől mindig illatozott

Bár a néhai uralkodónak természetesen parfümök terén is megvoltak a maga kedvencei, érdekes módon egy bizonyos tusfürdőhöz is ugyanannyira ragaszkodott, mint imádott illatszereihez.

Mesés illat lengte körül a királynőt

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

A néhai II. Erzsébetnek megvoltak a maga kedvencei, ha dekorkozmetikumokról vagy épp parfümökről volt szó: a királynő például ragaszkodott egy bizonyos illathoz, ami nem más volt, mint az 1912-ben megalkotott, fűszeres és citrusos jegyeket hordozó, púderesen száradó Guerlain L'Heure Bleue. Ugyanakkor Erzsébet kedvelte a Chanel klasszikusát is, a No. 5 nevű parfümöt, abba azonban már csak kevesen gondolnak bele, hogy az uralkodónak bizony tisztálkodószerek terén is voltak favoritjai: ahogyan a Mirror is írja, a királynő hosszú-hosszú éveken át ugyanazt a tusfürdőt használta - olyannyira nem bírt elviselni mást, hogy az utazások során is ezt vitte magával. Erzsébet kedvence idehaza is kapható, ám nem olcsó: 300 ml belőle 14 ezer forint - galériánkból megtudhatod, melyik termékről is van szó pontosan!

Leadfotó: Getty Images

Oldalak

Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.