Az 1920-as években a House of Chanel kibővítette üzletét parfümökkel és kozmetikumokkal – a Chanel No. 5, a márka jellegzetes illata 1921-ben jelent meg, és a mai napig ikonikus. Az évek során a divatház több termékkel bővült, beleértve táskákat, cipőket és ékszereket is. A tervezőnő a második világháború idején egy rövid időre visszavonult, s csak 1954-ben tért vissza – ekkor már új stílust képviselve hódította meg ismét a piacot. A kollekciója olyan kötött öltönyökből állt, melyek a mai napig a divatház meghatározó darabjai – írja a Grunge.
4/6
Fotó: Pinterest
Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el
Az 1920-as években a House of Chanel kibővítette üzletét parfümökkel és kozmetikumokkal – a Chanel No. 5, a márka jellegzetes illata 1921-ben jelent meg, és a mai napig ikonikus. Az évek során a divatház több termékkel bővült, beleértve táskákat, cipőket és ékszereket is. A tervezőnő a második világháború idején egy rövid időre visszavonult, s csak 1954-ben tért vissza – ekkor már új stílust képviselve hódította meg ismét a piacot. A kollekciója olyan kötött öltönyökből állt, melyek a mai napig a divatház meghatározó darabjai – írja a Grunge.