Woman Power Project - Avagy 6 különleges nő sikerének titka

Nőnek lenni jó, nőnek lenni kiváltság, nőnek lenni érték. Ennél már csak a barátság és egymás támogatása nagyobb kegy az ember életében. A Woman Power Project tagjai üzletasszonyok, bloggerek, akik szeretik együtt tölteni az idejüket és élvezni az életet. Nem a felszín érdekli csak őket, hanem a tartalom és a belbecs is. (x)

Mi lehet a titkuk?

Talán ezért is lehet az, hogy követőik mind-mind az értékekre nyitott, komoly vásárlóerővel rendelkező 30 pluszos hölgyek az országból. 6 nő, hathatós segítség lehet sokaknak, akik az edukáltabb, információkra nemcsak felszínesen vágyó vásárlókat szeretnének elérni. Ezek a hölgyek vidámak, élik az életüket, gyereket nevelnek és értik a csíziót. Tudnak nevetni azon, hogy a karantén hajfestés nem a legtökéletesebb, de van tippjük arra is, hogyan készüljön a legszebb köröm otthon, vagy milyen módon támogathatók a hazai kisvállalkozások.

Dolgozó nők, akik komoly karriert tudhatnak a hátuk mögött, van, aki az ELTE-n tanít, van, aki magazint vezet és vezető szépségipari szakember, stílustanácsadó is van köztük. De kik is ők?

Palásti Márta, Mindennapi Nő

„Januárban kitettem egy fotót a facebookra, amin éppen egy sajtóút kellemes pillanatát élveztem. Nosza, jöttek is a kommentek a barátnőktől, hogy ezt együtt milyen jó lenne átélni. És akkor mint Zeusz fejéből Pallas Athéné pattant ki a nagy ötlet, szinte egyszerre a fejünkből. Ha mi hatan amúgy is egyet képviselünk, az értéket, a jókedvet, a szakmaiságot, akkor fogjunk össze és együtt kommunikáljunk a jó helyekről, a jó ételekről, a jó termékekről, amiket mind ki is próbáltunk, tehát hitelesen be tudunk számolni róla és nem utolsó sorban tudunk is írni, hiszen ez a szakmánk.

Ezt a projektet az teszi még izgalmasabbá, hogy hatan teljesen mások vagyunk, mást veszünk észre, más a stílusunk, így egy-egy terméket, mondhatni, alulról, felülről, minden aspektusból megvizsgálunk a magunk stílusában. Ez a mi sztorink a Woman Power Project. És be kell vallanom, életem egyik legjobb döntése volt, hogy megvalósítottuk. Azóta számos sikeres kampányt kommunikáltunk együtt, ami a legérdekesebb, hogy a karantén alatt is dübörögtünk. A legjobb érzés még számunkra, amikor az ügyfelek is jelzik, hogy özönlenek a megrendelések.”

Fodor-Kassai Mónika, Rúzs és Más

„Egyre kevésbé hiszek a véletlenekben. Az, hogy épp idén tavasszal álltunk össze, és hívtuk életre a Woman Power Projectet, sorsszerű volt. Akkor még nem tudtuk, hogy a legjobbkor történt ez velünk - mostanra világossá vált. Elérkezett a mi időnk - most, amikor a "látványbloggerek" ideje leáldozni látszik és fontossá válik a valódi tartalom, szakértelem és elkötelezettség. Egymás segítése, támogatása, a valódi közösség a projekt mögött magasabb energiaszintre emeli a közös kampányainkat.”

Szabó Patrícia, a Nesze!szer alapítója

„Szerintem mindennek és mindenkinek van egy története. Imádok mesélni, de mindig azt gondolom, én csak egy csatorna vagyok és üzenetet közvetítek. Sokáig női lapok élén tettem meg ezt, de máshogy meséltem a Cosmopolitan főszerkesztőjeként és máshogy akár a Nők lapja újságírójaként. 10 éve már bloggerként "csatornázom" és hiszek a kapcsolódásokban is és tudom, a női energiák még fontosabbak lesznek a jövőben. A mi titkunk az, hogy úgy kapcsolódunk egymáshoz, hogy közben nagyon különbözőek vagyunk.

Sikeres nők, akik mind a saját szemüvegükön keresztül látják a világot, ezáltal ugyanazt a terméket is máshogy mutatják be és jut el a vágyott célközönséghez. Ráadásul úgy, hogy mi hihetetlenül élvezzük az egészet, mert ami igazán közös bennünk, az élet, az életünk maximális szeretete. A napos oldalon járunk és erre biztatjuk a bennünket követőket is - ez maga a Woman Power Project története és értékünk esszenciája.”

Kovács Nóra, Chic&Charm

„Mindig azt hittem, egyedül kell bizonyítanom, hogy azt kell megmutatnom a nagyvilágnak, bármi történhet, én egymagam is képes vagyok helyt állni. Mára rájöttem arra, hogy nem csak a magánéletben fontos, hogy az embernek legyenek barátai, de akkor is nagy segítség, ha üzlet áll mögötte. Ez a támogató szeretet visz minket előre most is, a karantén idején. Itt vagyunk egymásnak, számíthatunk egymás segítségére, és a legnagyobb kalandokat eszeljük ki a #maradjotthon idején is.”

Posgay Rita, Persica blog

„Egy igazán szuper csapat azért állt össze idén, hogy hitelt érdemlően megmutassa mindazt, ami ennek a korosztálynak elengedhetetlen. Legyen szó szépségápolásról, divatról, utazásról, gasztronómiáról. Bár a start, a tavasszal kialakult helyzet miatt azt hittük nem jön össze, az erő, az összefogás jó irányba terelte a csapatot, és előnyt tudtunk kovácsolni ebből is. Támogatjuk egymást, vidámak vagyunk, ami nem csak a látszat, hanem mi hatan tényleg ilyenek is vagyunk, és ezt a pozitív energiát szeretnénk mind - mind átadni az olvasóinknak az oldalainkon keresztül. Az ügyfelek meg előszeretettel dolgoznak velünk, mert ebben a hat nőben minden ott van, ami fontos, a nőiesség, az anyaság, a család, a szépség, az életigenlés!”

Goike Nóra, ilovemomblog

„Ebben, a lassan teljesen megkreált világban egyre jobban hiszek a természetességben és a valódi értékek erejében. Fontosnak tartom, hogy ezt hűen közvetítsem az olvasóim felé és örülök, hogy ezzel nem vagyok egyedül. A Woman Power Project tagjaival hasonló értékrenddel mutatjuk be az újdonságokat, és mindegyikünk a saját stílusára formálva hozza ki a megjelenésekből a maximumot. Ezeket nemcsak egy képpel és egy pár mondatos leírással jelenítjük meg, hanem a médiában eltöltött évekre, tapasztalatainkra és újságírói múltunkra alapozva átfogó képet alkotva mutatjuk be az olvasóinknak az aktualitásokat, hogy általunk első kézből értesülhessenek az aktuális lifestyle trendekről.”

Oldalak

Lifestyle
A Halak belemegy egy titkos viszonyba. Hétvégi szerelmi horoszkóp!
Sztárok
Sokan nem tudják, de Eminemnek van egy gyönyörű lánya, akivel nagyon jó kapcsolatot ápol. A rapper készülhet is az esküvőre.
Sztárok
Bár a brit királyi család életét számos szigorú szabály és kötelezettség terheli, olykor azért mégis bepillantást nyerhetünk életük apró részleteibe, például, hogy mely fogásokat kedvelik a leginkább...