Lifestyle

Ittál ma már elegendő vizet? – a waterdrop® és a SPAR segít ebben

Az augusztusi kánikulára és a szeptemberi iskolakezdésre időzítve a legújabb SPAR hűségpromócióban egy olyan különleges termékcsaládot érhetsz el, amelynek tagjai praktikus és rendkívül hasznos kiegészítői lehetnek a mindennapjaidnak. A 2024. augusztus 8-án induló és szeptember 29-ig tartó akcióban a waterdrop® márka innovatív üvegpalackjai, rozsdamentes acélkulacsai és különleges microdrinkjei érhetőek el több mint 50 százalékos kedvezménnyel.

Legyen nálad mindig folyadék, ebben is segít a waterdrop®

A különböző ajánlások szerint felnőtteknek legalább napi két liter folyadék elfogyasztása az év minden napján ugyanolyan fontos, mint a levegővétel. Mindkettőre szükséged van a tested működéséhez, mivel a megfelelő folyadékbevitel növeli az energiaszintet és a koncentrációképességet. A waterdrop® márka küldetése, hogy fenntartható módon segítsen hozzá több víz fogyasztásához.

waterdrop® microdrink - dobd fel új ízekkel a napod

A márka microdrink kivonatai a világ egyik legjobb italát, a tiszta vizet gyümölcsök és gyógynövények valódi ízével gazdagítják. A világ különböző tájairól, kizárólag ellenőrzött termelőktől beszerzett, cukor- és tartósítószermentes gyümölcs- és növényi kivonatok egy különleges gyártási eljárással megőrzik a teljes aromájukat. Egy ízesítő kockát 0,5 liter vízzel elkeverve, kirobbanóan friss ízvilágú italt készíthetsz.

Waterdop Microdrink a SPAR-ban - Femcafe

Hasznos kiegészítőket vehetsz bombaáron a hűségakcióban

A SPAR hűségakciójában a waterdrop® kóstoló készletében a 18 darab ízesítő kockát összesen hatféle ízben érheted el. A mindennapi vízfogyasztásod biztosításához rendkívül hasznos 600 és 400 milliliteres, rendkívül tartós thermo acélkulacsot, valamint a 600 milliliteres hő- és karcálló üvegkulacsot neoprén szigetelő védőtokkal is több mint 50 százalékos kedvezménnyel vásárolhatod meg.

A gyermeked is imádni fogja a mackós és békás kulacsot

Gyermeked mindennapjainak hű társa lesz a két vidám, mackós és békás formában elérhető, innovatív műanyag kifolyónyílással, rögzített szeleppel és zárható kupakkal felszerelt 400 milliliteres rozsdamentes ivópalack, amely mellé akár egy szuper, 100 %-ban organikus pamutból készült hátizsákot is beszerezhetsz.

Waterdrop gyerekkulacsok - Femcafe

Ezt kell tenned, hogy részt vehess a hűségpromócióban

A pontgyűjtéshez vásárolj 2024. augusztus 8. és 2024. szeptember 25. között bármelyik SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházban! Minden elköltött 1.000 forintos vásárlásod után 1 db hűségpontot adunk, amelyet a pontgyűjtő füzetbe ragasztva gyűjthetsz. Ha összegyűjtöttél 10 hűségpontot, akkor megvásárolhatod a 11-féle waterdrop® termék egyikét a feltüntetett kedvezményes áron. A hűségpontok gyűjtése 2024.08.08-tól 2024.09.25-ig tart, a beváltásuk 2024.08.08. és 2024.09.29. között lehetséges az árukészlet erejéig.

+ Ajándék drop a vásárlásodhoz

A promóció különlegessége, hogy minden hűségpromócióban szereplő waterdrop® termék hűségponttal, vagy hűségpont nélkül történő megvásárlása esetén 1 db málna ízű ízesítő kockát adunk ajándékba, a készlet erejéig.

További részletekért kattints ide: https://www.spar.hu/waterdrop

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.