Senki se érti miért tette ezt a Netflix, ez negatív hatással lehet az előfizetőkre

A Netflix gyakorlatilag a kukába dobja az egyik igazán népszerű csomagját.

Vajon a hazai Netflix előfizetők is kezdhetnek félni?

Számos újítással készült a Netflix, és az biztos, hogy kezdik újra felbolygatni az állóvizet. Nem olyan rég lepleződött le az is, hogy a streamingóriás bevásárolta magát az élő sportközvetítések piacára a népszerű WWE (World Wrestling Entertainment), vagyis a pankráció közvetítési jogainak megszerzésével.

Ez persze Magyarországon nem igazán népszerű, de ki tudja, hogy mit szeretnének majd még a sporttal a jövőben.

A friss adatokból közben kiderült, hogy a Netflixnek 260 millió előfizetője volt december végén, ami 12,8 százalékos növekedés az egy évvel korábbi szintről. Viszont most egy igazán váratlant húztak, ami sok előfizetőnek nem fog tetszeni. A galériánkban mindent leleplezünk!

Az előfizetői létszám növekedését az olyan újítások bevezetése is segítette, mint a reklámokat is tartalmazó szolgáltatás elindítása. Ahogyan a Portfolio is megírta, már 23 millió felhasználója van a hirdetésekkel ellátott streaming szolgáltatásának.
Kattints a további képekért!

A Netflix már nem lesz elérhető többé ezeken az eszközökön.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Fashion&Beauty
Pénteken lezajlott a Miss World Hungary válogatója, ahol több száz lány vonult fel a zsűri előtt. A szépségversenyben először vesz részt zsűritagként az egykori szépségkirálynő, Annoni Zita.
Lifestyle
Sztárok
Még mindig irigylésre méltóan tartja magát az 53 éves Leah Remini, viszont az utóbbi időben nem a színészi alakításaitól hangos a sajtó.