Lifestyle

Nem akar dolgozni a magyar fiatalok 40 százaléka! Ezt csinálnák helyette

Döbbenet, hogy képzelik jövőjüket a hazai fiatalok.

A Nagy Influencer Trend Kutatás

A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében. Ebből kiderül, hogy kik a legnépszerűbb közösségi média sztárok, a legemlékezetesebb márkák, miért kedveljük a véleményvezéreket, magyar vagy külföldit követünk inkább, és hogy hányan voltak már szerelmesek influencerbe.

A legnagyobb véleményvezérek

A kutatásból kiderül, hogy az influencerek hitelessége ma már vetekszik a családéval, és fej fej mellett van a tanárokhoz képest is. Az influencer világ által leginkább érintett 14-18 éves válaszadók döntően az Instagram-on (87%) és a YouTube-on (88%) követik figyelemmel kedvenc influencereiket.

A felmérés szerint a megkérdezettek többnyire 3-10 hazai és külföldi influencert követnek, 47%-uk rendszeresen. Sokan akár napi 1-1,5 órát, átlagban mintegy 30-45 percet töltenek kedvenc influencerük követésével, és legtöbbjük szerint ez a jövőben sem fog változni, függetlenül attól, hogy melyik közösségi portálon követik az adott személyt.

Lapozz, a cikk folytatódik!

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
A 2023-as esztendő a vízi Nyúl éve volt a kínai horoszkóp szerint, 2024 viszont a Fa Sárkány esztendője lesz, és bizony nagy változásra számíthat az összes állatövi jegy.
Sztárok
Az akkor még hercegi rangban szolgáló Károly élete talán legborzasztóbb pillanatait élte át.
Utazás
November végén fehérbe öltözött az ország, és úgy tűnik, a havazás mértéke december első felében sem fog csökkenni.