Lifestyle

Nem akar dolgozni a magyar fiatalok 40 százaléka! Ezt csinálnák helyette

Döbbenet, hogy képzelik jövőjüket a hazai fiatalok.

A Nagy Influencer Trend Kutatás

A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében. Ebből kiderül, hogy kik a legnépszerűbb közösségi média sztárok, a legemlékezetesebb márkák, miért kedveljük a véleményvezéreket, magyar vagy külföldit követünk inkább, és hogy hányan voltak már szerelmesek influencerbe.

A legnagyobb véleményvezérek

A kutatásból kiderül, hogy az influencerek hitelessége ma már vetekszik a családéval, és fej fej mellett van a tanárokhoz képest is. Az influencer világ által leginkább érintett 14-18 éves válaszadók döntően az Instagram-on (87%) és a YouTube-on (88%) követik figyelemmel kedvenc influencereiket.

A felmérés szerint a megkérdezettek többnyire 3-10 hazai és külföldi influencert követnek, 47%-uk rendszeresen. Sokan akár napi 1-1,5 órát, átlagban mintegy 30-45 percet töltenek kedvenc influencerük követésével, és legtöbbjük szerint ez a jövőben sem fog változni, függetlenül attól, hogy melyik közösségi portálon követik az adott személyt.

Lapozz, a cikk folytatódik!

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Rengeteg lakberendezési tárgy közül választhatsz, hogy feldobd az otthonod, ezért fontos tudni, hogy mely stílusokat érdemes elkerülni.
Fashion&Beauty
Irina Shayk egy nagyon különleges összeállításban jelent meg a vörös szőnyegen a minap.
Egészség
Ez a szervünk az, ami felelős testünk méregtelenítéséért, így egészségünk érdekében jobban tesszük, ha nem mérgezzük szándékosan!