Lifestyle

Megjött a karácsonyi bónusz: krumplit kaptak a dolgozók, de ez még nem minden

Jogosan akadt ki egy alkalmazott, amikor megtudta, hogy krumpli lett a karácsonyi bónusz.

Az biztos, hogy burgonya már kerül az ünnepi asztalra

A karácsonyi bónusz ugyebár egy olyan pénzbeli vagy tárgyi juttatás, amelyet a munkáltatók adnak a munkavállalóiknak az év végén, a karácsonyi ünnepek alkalmából. A célja valamilyen szinten az, hogy elismerje a munkavállalók teljesítményét, hűségét és elkötelezettségét, valamint hogy motiválja őket a jövőbeni munkára.

A mértéke és formája országonként, ágazatonként és cégenként változhat. Nincs egységes szabály vagy jogszabály, amely meghatározná a karácsonyi bónusz kifizetésének feltételeit, összegét vagy gyakoriságát. Van, amikor nem is pénz kapnak a dolgozók, hanem valamilyen ajándékot.

Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el

A tárgyi bónusz előnye, hogy személyre szabottabb és emlékezetesebb lehet, mint a pénzbeli bónusz, de azért akadt olyan cég is, akik egy kis krumplival lepték meg a munkavállalójukat. A bizarr sztorik a galériánkban leplezzük le!

Ferenc Pápa szerint ez a karácsony igazi lényege, nem pedig a vásárlási láz.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Lifestyle
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.
Sztárok
Ma, majdnem egy évtizeddel a megismerkedésük után, Harry és Meghan története – a botrányaik ellenére – még mindig tartogatnak izgalmas részleteket a rajongók számára.