Faares a vásárló szerepében megkérdezi a pénztárost, hogy visszavihetnek-e egy terméket, mire a pénztáros azt válaszolja: "Persze, minden rendben van?" Válaszul a vásárló elmagyarázta: "Igen, csak az egyik darab eltört, amikor összeraktam". A pénztáros így válaszolt: "Ó, igen, nem kell az egészet visszavinnie. Csak hozok egy új darabot." Amikor a meglepett vásárló ezután megkérdezte, hogy pontosan mennyivel tartozik az alkatrészért, a pénztáros boldogan elárulta: "Ó, semmiség, ingyen van! Igen, minden termékünkhöz ingyenes cserealkatrészeket kínálunk, még ha tavaly vásárolt is valamit, és az egyik darab végül eltört, akkor is ingyen adunk egy cserealkatrészt."
Fotó: Pinterest
Faares a vásárló szerepében megkérdezi a pénztárost, hogy visszavihetnek-e egy terméket, mire a pénztáros azt válaszolja: "Persze, minden rendben van?" Válaszul a vásárló elmagyarázta: "Igen, csak az egyik darab eltört, amikor összeraktam". A pénztáros így válaszolt: "Ó, igen, nem kell az egészet visszavinnie. Csak hozok egy új darabot." Amikor a meglepett vásárló ezután megkérdezte, hogy pontosan mennyivel tartozik az alkatrészért, a pénztáros boldogan elárulta: "Ó, semmiség, ingyen van! Igen, minden termékünkhöz ingyenes cserealkatrészeket kínálunk, még ha tavaly vásárolt is valamit, és az egyik darab végül eltört, akkor is ingyen adunk egy cserealkatrészt."