A diéta nem elég! Ezt kell tenned a bombaforma eléréséért

Nyár vége felé közeledve is fontos, hogy formában tartsuk magunkat, de emiatt még nem kell koplalnunk, megvonni magunktól a finom falatokat. Fagylaltkelyhek, hideg koktélok, shake-ek, mind csábítóan hangzanak és néha bele is fér egy kis kitérő, de ezzel csak óvatosan! Cikkünkből most megtudhatod, mi az eredményes fogyókúra két kulcsfontosságú összetevője, és ezek hogyan egészítik ki egymást a tökéletes hatásért.

Egy megfelelő diéta már fél siker

A nagy melegben egy hideg gyümölcssaláta, otthon készített gyümölcsös shake vagy egy hideg gyümölcsleves is ellenállhatatlan és hűsítő desszert lehet. Így tudjuk a diétát egészségesen is élvezetessé, mégis hatásossá tenni, hiszen a nyár a gyümölcsök és zöldségek szezonja. A hideg dinnye is nagyon jól hangzik, felér egy doboz jégkrémmel.

Sokféle diétát kipróbálhatunk, azonban számtalan dologra figyelni kell: a kalóriabevitel mennyiségére és a napi étkezés gyakoriságára. Este 7 óra után már ne igazán együnk!

Fontos, hogy a fogyás ne csak a tiltásokról szóljon, mert akkor biztosan elviselhetetlen lesz. Mindent csak mértékkel és okosan - ez a lényeg. Az étrendváltozás ne csak ideiglenes legyen, hanem állandó is. Be kell építeni a mindennapjainkba, és hamarosan már természetessé válik, hogy így étkezünk. „Természetes” édességek, hasábburgonya helyett együnk rizst és párolt zöldségeket, pörkölt helyett pedig csirkemellet és halat. Kezdetnek ez is hatásos, hiszen ledobhatjuk a nem kívánatos felesleget magunkról, de ne számítsunk rá, hogy ezzel tartós hatást érhetünk el. Ez önmagában nem elég.

Testmozgás nélkül nem megy

A legjobb fogyókúrák két részből állnak, az egyik nem működik a másik nélkül. Ez a kettő nem más, mint az egészséges és helyes táplálkozás, valamint a testmozgás. Utóbbi is elengedhetetlen része az álomalak elérésének.

Persze ez fordítva is igaz, élhetünk igazán sportos életet, járhatunk minden nap konditerembe és futhatunk rendszeresen, de a tükörbe nézve sajnos változást nem igazán veszünk majd észre. A „zsír átalakul izommá” kijelentés nagyon elterjedt, de nem igaz. Gondoljunk csak bele, a zsírszövetek hogyan változnának át hirtelen izomszövetekké? Sehogy, az a helyzet.

A rendszeres mozgással valóban erősödünk, de formásak nem igen leszünk. Például az egyik legkényesebb pontunkon, a hasunkon, ez valójában úgy alakul, hogy az izomszövet erősödik, ezáltal növekszik, így lehet elérni az igazán feszes és formás alakot. De a felette lévő felesleges zsír ott marad, és az izom növekedésével úgy fogunk kinézni, mintha híztunk volna. Pont ezért van szükség a sport mellett a helyes táplálkozásra is.

Fotó: inhaltsangabe.info

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!