A nap egyik legjobb híre: megérkezett a magyar piacra az új kedvenc webáruházad
Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat.
Új webshop Magyarországon
A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.
A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével. “Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.
Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszer: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.
„Számomra a stílus sokkal többet jelent, annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam, a Zalando hazai kampányába, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt” - mondta Kovács Patrícia.
Lapozz a folytatáshoz!