Új üzlet érkezett Magyarországra, és a kommentelők dőlnek a röhögéstől a neve miatt
Az új üzlet szeretne Magyarországon kiemelten terjeszkedni, de az internet népe inkább a viccelődéssel van elfoglalva, de akadt olyan kommentelő, aki a bevásárlóközpontba kötött bele.
Emiatt persze nem fognak nevet változtatni
A divatmárkák terjeszkedése számos előnnyel jár, beleértve a bevételek növekedését, a márkaismertség növelését, az új piacok és fogyasztói szokások megismerését, valamint a gazdasági stabilitás növelését.
Magyarországon számos nemzetközi és hazai divatmárka van jelen, amelyek széles választékot kínálnak a fogyasztóknak. A külföldi terjeszkedés lehetőséget ad a márkáknak, hogy növeljék piaci részesedésüket és versenyelőnyüket, miközben új trendeket és innovációkat hoznak be a saját piacukra.
Az emberek roppant kíváncsiak, ha egy új üzletlánc érkezik Magyarországra, de a kommentelők most inkább a poénkodással voltak elfoglalva. Ha lement a viccelődés, lehet a termékekre is kíváncsiak lesznek. Akadt olyan is, aki a KÖKI bevásárlóközpontba kötött bele, de hogy mit írtak, azt a galériánkban megmutatjuk!
Egy felmérésből kiderült, hogy bár sok nyugdíjas használja az önkiszolgáló kasszát, de a többség még mindig tart tőle egy kicsit. A magyar szupermarketek lehet lépni fognak ebben.