Fashion&Beauty

Törli magát a közösségi oldalakról az egyik legnagyobb szépségápolási márka: jó okuk van rá

2021. november 26-tól a globális Lush nevű szépségápolási márka letörli magát Facebookról, Instagramról, TikTokról és Snapchatről addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára. Az irányelv mind a 49 országban érvénybe fog lépni, ahol a Lush jelen van.

A probléma, amit figyelmen kívül hagyunk

Ugyanúgy, ahogyan a klímaváltozással kapcsolatos bizonyítékokat is évtizedek óta érdektelenség és ignoráció övezi, a közösségi média súlyos hatásaival kapcsolatos aggodalmakat is figyelmen kívül hagyja a világ. A Lush, amely közismerten inkább utat mutat, mint követ, úgy döntött, hogy már most foglalkozni kezd ezekkel a komoly problémákkal, és változtatni kezd a saját működésén ahelyett, hogy arra várjon, hogy mások is észrevegyék, hogy bizony valós problémáról van szó.

A folytatáshoz lapozz!

Oldalak

Video Marics Peti első filmszerepének kulisszatitkai
Fashion&Beauty
Sztárok
Frankie Grande, Ariana Grande bátyja, nem csupán híres testvérével való szoros kapcsolatáról ismert, hanem saját egyéni teljesítményeiről is. Ezúttal orrplasztikája miatt került reflektorfénybe.
Lifestyle
Igazából, ha nem akarunk vele vesződni, akkor be lehet dobni a mikrohullámú sütőbe is, de érdemes inkább egy nagy fazékban megfőzni.
Lifestyle