Törli magát a közösségi oldalakról az egyik legnagyobb szépségápolási márka: jó okuk van rá

2021. november 26-tól a globális Lush nevű szépségápolási márka letörli magát Facebookról, Instagramról, TikTokról és Snapchatről addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára. Az irányelv mind a 49 országban érvénybe fog lépni, ahol a Lush jelen van.

A probléma, amit figyelmen kívül hagyunk

Ugyanúgy, ahogyan a klímaváltozással kapcsolatos bizonyítékokat is évtizedek óta érdektelenség és ignoráció övezi, a közösségi média súlyos hatásaival kapcsolatos aggodalmakat is figyelmen kívül hagyja a világ. A Lush, amely közismerten inkább utat mutat, mint követ, úgy döntött, hogy már most foglalkozni kezd ezekkel a komoly problémákkal, és változtatni kezd a saját működésén ahelyett, hogy arra várjon, hogy mások is észrevegyék, hogy bizony valós problémáról van szó.

A folytatáshoz lapozz!

Oldalak

  • 1
  • 2