Retusálatlan fotó, pattanásos modell - kiveri a biztosítékot az új H&M-reklám

A világ egyik legnagyobb fast fashion brandje a tolerancia jegyében indított reklámkampányt, mellyel vadonatúj kollekciójukat népszerűsítik.

Kendőzetlenül mutatják meg a valóságot

Nincs ember széles e földtekén, aki ne tudná, hogy a 21. század elején milyen kellékei vannak a modellképeknek. Elengedhetetlenül fontos, hogy a fotó központi figurája - általában egy fiatal nőalak - tökéletes bőrrel és testtel, na meg markáns, csillogó tekintettel rendelkezzen. Ha viszont nincs birtokában eme fontos tulajdonságoknak, jöhet a retusálás, mely minden kisebb-nagyobb szépséghibára azonnali gyógyírt jelent. A hús-vér emberek azonban általában nem ilyenek. Tökéletlenek, esendőek, bőrgyógyászati- vagy épp súlyproblémákkal küzdenek, szinte folyton elégedetlenek a külsejükkel és mindig találnak magukban kivetnivalót. A rögrealitás megmutatását célozza a H&M új reklámkampánya, mellyel a világ egyik legnagyobb és legismertebb fast fashion brandje legújabb kollekcióját promotálja. Fő üzenetük a tolerancia, az elfogadás fontosságának terjesztése. Hogy mondanivalójuknak valódi súlyt és nyomatékot adjanak, egy olyan női modellt tettek meg új kampányuk reklámarcának, akinek arcát számos pattanás tarkítja. A kép natúr, retusálatlan, s kendőzetlen őszinteséggel tárja a közönség elé a rögvalóságot. Annyi bizonyos, hogy nem mindennap láthatunk példát ilyen hagyománytörő akcióra a divatvilágban.

Fotó: 123rf

Lapozz, cikkünk nem ért véget!

Oldalak

  • 1
  • 2