Hatalmas siker: Budapest a régió divatinnovációs központja lehet

Nagy eredményekről számoltak be a MOME Campuson megrendezett Budapest Fashion & Tech Summit konferencián.

Divathét és konferencia

Múlthéten ismét Budapestre fókuszált a hazai és a nemzetközi divatszakma, mivel negyedik alkalommal rendezték meg a Budapest Central European Fashion Weeket, melynek egyik kiemelt eseménye volt a Budapest Fashion & Tech Summit. Az egész napos, angol nyelvű fórumra a világ minden tájáról érkeztek elismert divatipari szakértők, hogy megosszák tapasztalataikat a közönséggel, olyan leginkább aktuális témákban, mint a fenntarthatóság, az innovatív üzleti megoldások, a digitalizáció vagy a hazai márkák különböző kitörési lehetőségei a világsikert jelentő úton.

Az érdeklődők olyan szakemberekkel találkozhattak, mint az újságíróként végzett, majd saját márkát alapító újgenerációs tervező, Henry Holland, aki nyitóelőadóként arról beszélt, hogyan tudott egy olyan korszakban sikeres márkát építeni, amikor a digitalizációnak köszönhetően nagyobb a verseny, mint valaha. A Hyperwild vezetője, Mo White kifejtette, hogy szerinte mit kell tennie annak, aki világmárkát építene ma Magyarországon, majd hozzátette, hogy ehhez minden esélyük megvan a magyar tervezőknek.

Lapozz, a cikk folytatódik!

Oldalak

Szólj hozzá Te is!